جوانسازی پوست صورت با ورزش و یوگا | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

جوانسازی پوست صورت با ورزش و یوگا | پزشکی


پژوهشگران بر این باورند که تجربیات وابسته با تمرینات منظم صورت قادراست خانم ها را بعد از ۲۰ هفته با چهره زیباتر و جوان تری روبرو سازد. آیا چنین موضوعی برای هر شخصی صدق می کند؟ مناسب اگر تمرینات ورزشی برای آب کردن چربی های دور شکم و کمر و برای قلب تان سودمند باشد، آیا برای صورت نیز قادراست سودمند و اثربخش واقع گردد؟ بله بعضی از پژوهشگران دانشگاه دکتری شیکاگو بر این باورند که مصرف تمرینات ورزشی منظم برای صورت قادراست برای مردم سودمند باشد.

پژوهشگران بیان می کنند که تمرینات ورزشی منظم صورت قادراست عضلات زیر پوست را تثبیت کند و نوع های پرتری را برای شخص به ارمغان بیاورد. همین امر به دارا بودن ظاهری آراسته و جوان منجر می شود.

پزشک موراد آلام استاد پوست در دانشکده دکتری دانشگاه فاینبرگ و محقق سرطان، به خبرنگار شیکاگو چنین گفته است: حالا شواهدی وجود دارد که نشان می دهد تمرینات وابسته با صورت امکان پذیر است ظاهر صورت را خوب شدن بقسمتد و بعضی از علامت های آشکار پیری را کم شدن دهد.

طبق دید پژوهشگران، این موضوع بدین معنی است که شما ناچار نخواهید بود برای پر کردن خط خنده خود بر روی صورت از تردمیل مصرف نمایید یا برای مخفی کردن خطوط و چین و چروک موجود بر روی پوست از ورزش هایی همانند بوکس مصرف نمایید. در عوض کافیست اندکی یوگا برای صورت خود انجام دهید.

سه سال جوانتر در عرض ۲۰ هفته:

حرکت هایی همانند حرکت “سگ با صورت پایین” برای نوع ها یا حرکت “سلام بر خورشید”برای ابروها وجود ندارد. در عوض به جای چنین حرکاتی می توانید از حرکاتی همانند خلق نوع‌های شاد یا بلند کردن نوع مصرف نمایید. این دو تمرین ورزشی در مطالعه ای که انجام شد مورد تحقیق قرار گرفت و نتایج آن در مجله پوست JAMA منتشر گردید.

تمریناتی که برای صورت مورد مصرف قرار می گیرد به روش یکسانی با تمریناتی که برای تثبیت عضلات دیگر بخش های جسم مصرف می شود، عمل می کند. وقتی که عضلات شما قوی تر می شود، بزرگ تر می گردد و فضای زیادتری را زیر پوست صورت می گیرد. هر چقدر عضلات صورت شما سفت تر و استوار تر باشد قادراست چربی ها را به مناسبی سر جای خود حفظ کند. همین امر مانع از افتادن پوست صورت و بروز علامت های پیری می شود.

اگرچه تمرینات ورزشی وابسته با ناحیه صورت، چیز جدیدی نیست اما نویسندگان این مطالعه بر این باورند که این مطالعه اولین باری بود که نگاه علمی بر روی اثرات تمرین صورت بر روی خوب شدن ظاهر و کم شدن علامت های پیری انجام می شد.

برای آماده این گزارش، پژوهشگران محدوده ۲۷ زن ۴۰ الی ۶۵ سال را در طول دوره ۵ ماهه مورد تحقیق قرار دادند. ۶۰ نفر از شرکت کنندگان کل مطالعه را تکمیل کردند.

در ابتدای مطالعه، هر زن در دو جلسه آموزشی ۹۰ دقیقه ای با مربی یوگای ویژه خود، شرکت کرد. این جلسات برای آموزش دادن شرکت کنندگان طراحی شده بود تا بتوانند تمریناتی که در طول مطالعه بیان می شود را به روش درستی انجام دهند. به همین خاطر این آموزش ها در میان تمام شرکت کنندگان به روش یکسان برگزار گردید.

بعد از آموزش، هر کدام از مردم به دنباله برنامه خودشان ارسال شدند. برای هشت هفته متوالی، شرکت کنندگان یوگای وابسته با صورت را هر روز انجام می دادند. برای ۱۲ هفته نهایی آن ها به برنامه ورزشی جانشین در هر روز روی آوردند و این تمرینات را برای صورت خود انجام دادند.

تصاویر و عکس های گرفته شده از شرکت کنندگان در سه بازه وقتی متفاوت مورد مقایسه قرار گرفت: در ابتدای مطالعه، هفته هشتم و هفته بیستم. دو کارشناس پوست که تصاویر را با مقیاس های معیار وابسته با پیری صورت مقایسه می کردند، به هر کدام از مردم امتیاز ای می دادند.

میانگین سن شرکت کنندگان که توسط کارشناسان پوست در ابتدای آزمایش تعیین شده بود محدوده ۵۰.۸ سال بود. در عرض هشت هفته، میانگین سن برای تصاویر گرفته شده به ۴۹.۶ سال افت نمایان کرد. ۱۲ هفته بعد یعنی در هفته بیستم، دکتران میانگین سن مردم را ۴۸.۱ سال تخمین زدند. این موضوع نشان دهنده سه سال جوانتر شدن در طول این مطالعه بود.

پزشک آلام در این باره چنین می گوید: حتی وقتی که ما تمرینات ورزشی را به بازه وقتی یک روز در میان کم شدن دادیم باز هم خوب شدن بیشتری را در صورت مردم شرکت کننده مشاهده کردیم.

گزینه ای جانشین برای جراحی زیبایی پوست:

آلام و تیمش یک برنامه ورزشی برای صورت ایجاد کردند که می توان آن را برای خوب شدن وضعیت صورت و جوان تر شدن آن مورد مصرف قرار داد.

شرکت کنندگان در این مطالعه، ۳۲ ورزش متفاوت را انجام دادند و هر کدام این تمرینات،تقریبا ۱ دقیقه به طول انجدلگرمی. این مطالعه به تاثیرات کلی این تمرینات بر روی ظاهر صورت و پوست توجه داشت.

تمرینات ورزشی انجام شده به طور شخصی مورد مطالعه قرار نگرفت و به همین خاطر نمی توان گفت کدام یک از تمرینات ورزشی اثربخشتر از دیگری بوده است. آلام در این باره چنین می گوید: ما نمی دانیم کدام یک از تمرینات ورزشی انجام شده برای خوب شدن ظاهر صورت باارزش بوده و کدام یک از ارزش کمتری برخوردار است.

شاید وقتی که بدانیم کدام یک از تمرینات ورزشی اثر زیادتری داشته است بتوانیم تمرینات ورزشی کمتری را توصیه کنیم و به مردم اجازه دهیم با تعداد کمتر تمرینات ورزشی، به مناسبترین نتیجه دست یابند.

اگر شما نیز می خواهید سال ها جوان تر به دید برسید و چین و چروک صورت خود را بدون جراحی زیبایی پوست، از بین ببرید بایست به برنامه ورزشی وابسته با صورت ملحق شوید. در چنین تقویتی می توانید از کارشناسان یوگا یاری بگیرید یا خودتان استراتژی مددید را ایجاد نمایید.

با اینحال آلام بیان می کند که شاید شما نتوانید نتایجی که شرکت کنندگان این مطالعه گرفتن کردند را به دست آورید. او در این باره می گوید:

من فکر می کنم تنها با مطالعه تمرینات انجام شده در این گزارش و تحقیق توضیحات آن نمی توان بر چنین تمریناتی مسلط شد. اگر مردم بخواهند چنین تمریناتی را بیاموزند، مناسبتر است گشت و گذاری در وب داشته باشند و فایل های ویدئویی وابسته با این تمرینات را به دقت دنبال کنند. اینترنت پر از آموزش های سودمند است.

همینطور بخوانید: ماساژ ژاپنی صورت برای جوانسازی پوست

واقع بین باشید:

پزشک لاریسا از دانشگاه کلمبیا معتقد است که بایست در مورد نتایجی که از این تمرینات به دست می اید واقع بین باشید. او در این باره چنین می گوید: تمرینات ورزشی وابسته با صورت به تازگی در میان مردم مقبولیت بیشتری به دست آورده اند زیرا یک روش ضد پیری هستند.

با اینکه من فکر نمی کنم تمرینات صورت برای مردم زیان آور باشد اما به احتمال بیشتر این تمرینات ممحدودهیت های بیشتری برای جنگیدن با پیری صورت دارند و مردم نبایست انتظار یک تغییر اصلی و بزرگ را داشته باشند. او معتقد است مزایای ضد پیری واقعی، امکان پذیر است تنها با ترکیب تمرینات ورزشی و گزینه های قدیمی تر همانند لیفت صورت یا دیگر گزینه های کم تهاجمی به دست اید.

ترکیب تمرینات ورزشی صورت با فرایندهای زیبایی به احتمال بیشتر یک شیوه بهینه برای دستیابی به نتایج مناسبتر است.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد