بهترین دندانپزشکان ایرانی | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

بهترین دندانپزشکان ایرانی | پزشکی


تمام ما می‌دانیم که دنداندکتر اثر خیلی قابل توجه و باارزشی در تندرستی دهان و دندان ما ایفا می کند. دنداندکتران افزون بر صبر و حوصله بیشتر برای انجام همه ی مسائل دندان دکتری معالجه ای یا دنداندکتری زیبایی بایست از دانش و اطلاعات روز دنیا نیز برخوردار باشند و از مواد و تجهیزات تولید شده با پیشرفته ترین تکنولوژی های روز دنیا مصرف کنند.

تندرستی دهان و دندان یکی از موضوعات حیاتی زندگی بشر است. اصلاح و بازسازیدندان توسط یک دنداندکتر ماهر و با تجربه اثر قابل توجهی روی کیفیت زندگی مردم خواهد داشت به همین دلیل دنداندکتری به گونهی با هنر نیز در رابطه است و دندان دکترانی که مخصوصا در حوزه اصلاح طرح لبخند و دندان دکتری زیبایی کار می‌کنند بایست نظر هنری استثنائی‌ای در خصوص بازسازیو اصلاح دندآنانی مریض داشته باشند.

رجوع به یکی از مناسبترین دنداندکتران ایرانی خیال شما را از هر لحاظ آسان می کند و مطمئن خواهید بود که طی ویزیت های منظم مرحله های بازسازیو اصلاح دندان های تان به طور کامل و در مناسبترین تقویت انجام خواهد گرفت. در دنباله تمام ی شما را راهنمایی خواهیم کرد که چطور مناسبترین دندان دکتران ایرانی را نمایان نمایید.

همینطور بخوانید: دلیل کند شدن دندان

همان‌طور که ذکر کردیم چکاپ منظم نزد دنداندکتر تنها روش دارا بودن لبخندی زیبا و سالم است. پس در اولین مرحله بایست دندان دکتری را نمایان نمایید که بتوانند تندرستی دندان هایتان را با توجه به روش زندگی که دارید با کیفیت بالا و دوام خوب به شما باز گرداند. اما چه مواردی را زمان انتخاب مناسبترین دنداندکتران ایرانی بایست در دید بگیرید:

  1. دنداندکتر در چه زمینه های مهارت دارد؟ (که قادراست شامل ایمپلنت دندان، لمینت، کامپوزیت و .. باشد)
  2. آیا مهارت و تجربه به اندازه در زمینه دنداندکتری معالجه ای یا زیبایی که احتیاج به خدمت رسانی در آن را دارید؛ داراست؟
  3. آیا دوره های ویژه دنداندکتری زیبایی را گذرانده و مدارک مربوط به آن را از دانشگاهها و موسسات معتبر کسب کرده است؟
  4. بیمارانی که به او رجوع کرده اند چقدر از کار این دنداندکتر خوشنودی دارند؟
  5. آیا مطب دنداندکتر مسیر خوبی از خانه یا محل کار شما دارد؟
  6. آیا ساعت کار دنداندکتر در مطب با قسمت‌های آزاد شما هماهنگ است؟

نمایان است که برای یافتن جواب سوالات خود بایست اندکی جستجو نمایید. این پرس و جو قادراست از دوستان آشنایان یا طی یک جلسه مشاوره با خود دنداندکتر جواب داده شود. در خیلیی از سایت های اینترنتی و یا صفحات اینستاگرام یا کانال های تلگرامی توضیحات مختصری در خصوص دندان دکتران متفاوت و مهارت و تجربه آنان در زمینه های کاری متگونه ارائه شده است که قادراست به شما یاری کند.

پس از اتمام جستجو وقتی که چند دندان دکتر مطمئن و معتبر را نمایان کردید مناسبتر است نگاهی به وبسایت آنان بیاندازید و افزون بر گرفتن اطلاعاتی در خصوص مدرک تحصیلی و دانش دنداندکتر، دید بیمارانی که کاشت ایمپلنت انجام داده اند و یا لمینت کرده اند را در سایت ها مشاهده نمایید. مناسبترین دکتران ایرانی همواره تصاویری از بیمارانی که معالجه کرده اند را در وب سایت ها یا صفحات اینستاگرام خود قرار می دهند که با تحقیق آنان می توانید نظر مناسبتری نسبت به توانمندی و عملکرد دنداندکتر نمایان نمایید.

سپس می توانید در قسمت “ارتباط با ما” در هر سایت یا در صفحه اینستاگرام با مطب دکتر ارتباط گرفته و سوالات اصلی خود را سوال کنید:

  1. آیا دندان دکتر شیوه معالجه و نحوه برنامه ریزی معالجه دندان ها را توضیح خواهد داد؟
  2. اگر احتیاج به کار اورژانسی داشته باشم چقدر می توانم در ساعات غیر کاری روی دندان دکتر حساب کنم؟
  3. آیا تیم کاری همراه دنداندکتر نظیر لابراتوار سازنده لمینت یا پروتز دندان غیرطبیعی مهارت به اندازه در انجام کار خود را دارند؟
  4. آیا دندان دکتر قادراست مشورت ضروری را در خصوص تصمیم گیری برای اصلاح و بازسازیدندان هایم را به من بدهد؟

در مرحله آخر وقتی که به جواب سوالات خود رسیدید و دنداندکتر خوب را انتخاب کردید مناسبتر است طی یک جلسه مشاوره خصوصیت های شخصیتی و مهارت های او را ارزیابی نمایید به طور خلاصه مناسبتر است دنداندکتر از خصوصیت های زیر برخوردار باشد تا بتوان در همه ی مرحله های معالجه به او اطمینان کرد:

ویژگی های شخصیتی

  • روابط عمومی مناسبی داشته باشد.
  • صحبت کردن و مشورت کردن با او آسان باشد.
  • اطمینان مریض را جلب کند.
  • جزئیات کار را به مریض توضیح دهد.
  • دید هنری و مهارت به اندازه داشته باشد.
  • توانایی تصمیم گیری درست را داشته باشد.
  • به تندرستی بیماران ارزش بدهد و پیگیر کار آنان باشد.

مهارت ها

  • دانش به اندازه در زمینه های متفاوت دنداندکتری نظیر کاشت ایمپلنت، لمینیت، کامپوزیت و کارهای معالجه ای داشته باشد.
  • اطلاعات به اندازه در خصوص تندرستی دهان و دندان داشته باشد.
  • دید مناسبی نسبت به اصلاح بازسازیدندان ها داشته باشد.
  • دستهای توانمند و بدون لرزش داشته باشه.
  • بتواند برای مدت وقت زیاد روی یک کار تمرکز کند.
  • مهارت به اندازه در مصرف تجهیزات و لوازم دنداندکتری را داشته باشد.

مناسبترین دنداندکتران ایرانی عضو اکادمی زیبایی آمریکا

  1. پزشک فولادگر – تهران

پزشک موفق فولادگر با کسب رتبه پنجم در آزمون جامع دنداندکتری کشور، تحصیلات خود را در دانشگاه تهران به پایان رساند و در حال حاضر با بیش از ۲۵ سال سابقه به عنوان دنداندکتر زیبایی و جراحی و با دارا بودن گواهینامه های معتبر جراحی ایمپلنت ار آمریکا و سوئد و عضویت در ساوقت رسمی نظام دکتری کشور و همینطور انجمن دنداندکتران ایران، یکی از مناسبترین دندان دکتران ایرانی است. ایشان به دلیل تسلط کاملی که بر دانش روز دنیا در خصوص دنداندکتری زیبایی دارند به عنوان مشاور و نویسنده مقالات علمى دنداندکترى مجله خانواده سالم و زیبایى نیز همکاری می کنند.

آدرس وب سایت:

drfooladgar.ir

  1. پزشک ندا هادی تهران

خانم پزشک ندا هادی در سال ١٣٨۶ به عنوان یکی از رتبه هاى برتر دانشگاه فارغ التحصیل شدند و از سال ١٣٨٧ پس از کسب گواهینامه های معتبر از مراکز دانشگاهى داخل و خارج کشوردر زمینه هاى متفاوت دنداندکترى مثل زیبایى ، پروتز ، ایمپلنت و جراحى لثه آغاز به کار کردند و هم اکنون به عنوان یکی از مناسبترین دنداندکتران ایرانی شناخته می شوند.

آدرس وب سایت:

drnedahadi.com

  1. پزشک مهدیان – تهران

پزشک غلامرضا مهدیان با بیش از ۳۰‌سال تجربه در دنداندکتری و زیبایی و عضویت در کنگره بین المللی ایمپلنت و  آکادمی دنداندکتری زیبایی کانادا در حال حاضر در کلینیک تخصصی زیبایی و ایمپلنت پزشک مهدیان به بیماران خدمات متفاوتی اعم از کاشت ایمپلنت، لمینیت، کامپوزیت و جراحی لثه را ارائه می دهند.

 آدرس اینستاگرام: dr.mehdian

  1. پزشک شهاب محمدی – تهران

پزشک شهاب محمدی یکی از فارغ التحصیلان دانشگاه تهران هستند که هم اکنون با بیش از ۱۰ سال سابقه در زمینه های متفاوت دنداندکتری زیبایی و معالجه ای به عنوان دنداندکتر مورد اطمینان فدراسیون‌های ورزشی شناخته می شوند. عضویت در آکادمی دنداندکتران زیبایی آمریکا و عضویت در آکادمی جهانی ایمپلنت و کسب گواهینامه های معتبر در زمینه کاشت ایمپلنت و لمینت از دانشگاههای معتبر جهان نظیر UCLA از افتخارات ایشان است. ایشان به عنوان یکی از مناسبترین دنداندکتران ایرانی در  جامعه هنرمندان و ورزشکاران بنام ایران شناخته می شوند.

آدرس اینستاگرام : dr_shahab_mohammadi

آدرس وب سایت:

www.drmohammadi.com

  1. پزشک فروزش – ارومیه

پزشکتلاش د فروزش جراح دنداندکتر زیبایی در سال ۱۳۷۳ از دانشگاه سراسری تبریز فارغ التحصیل شدند و طی ۲۰ سال گذشته دانش و آگاهی خود را در رشته های متفاوت دنداندکتری زیبایی نظیر ایمپلنت دندان، لمینیت، کامپوزیت و معالجه های زیبایی و ترمیمی با گذراندن دوره های آموزشی معتبر ارتقا داده ست به صورتی که  مواد و تجهیزات مورد مصرف در مطب ایشان جزو به روزترین  تکنولوژی های مورد مصرف در جهان است.

  1. پزشک هاشمی تهران

پزشک منوچهر هاشمی بیش از ۲۰ سال است که پس از فارغ التحصیلی از دانشگاه تهران و گذراندن دوره دنداندکتری زیبایی در آمریکا به عنوان یکی از مناسبترین دندان دکتران ایرانی در حال خدمت رسانی به عموم مردم در زمینه های متفاوت دنداندکتری زیبایی از جمله ونیر دندان، لمینت، ایمپلنت دندان و … می باشند.

آدرس اینستاگرام: drhashemi

آدرس وب سایت:

doctor-hashemi.com

  1. درباره پزشک احتشام منش – مشهد

پزشک کاظم احتشام منش نشخص دوم ازمون علوم پایه کشوری در سال ۱۳۷۴بودند که در سال ۱۳۷۷ در رشته دنداندکتری ازدانشگاه تهران فارغ التحصیل شدند. ایشان همینطور دارای گواهی دنداندکتری زیبایی وکاشت ایمپلنت از موسسات معتبر بین المللی و داخلی و با نزدیک به بیست سال سابقه کار بالینی درخشان در قسمت خصوصی وبیمارستانی و دارای مقالات علمی وتحقیقی در مجله های معتبر بین المللی دنداندکتری هستند که در حال حاضر در کلینیک دنداندکتری زیبایی وایمپلنت مشهد مشغول به کار می باشند.

آدرس اینستاگرام: Drehteshammanesh

آدرس وب سایت:

dr-ehteshammanesh.ir


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد