۹۹ گردنبند طلا در جشنواره نوروزی مای‌لیدی | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

۹۹ گردنبند طلا در جشنواره نوروزی مای‌لیدی | پزشکی


مای‌لیدی برندی است که از سال ۱۳۸۰ تاکنون در خدمت خانم ها ایرانی بوده است. حیطه اصلی فعالیت این برند تولید و توزیع نواربهداشتی است. مای‌لیدی در جهت ارتقای فرهنگ جامعه و دانش عمومی در مورد پریود و بهداشت خانم ها قدم‌هایی برداشته است. از مسئولیت‌های دسته جمعی این شرکت می‌توان به همکاری و همیاری در پویش آگاهی از سرطان پستان با مؤسسه خیریه بهنام دهش‌پور با شعار «تمام با هم به پیش برای جهانی بدون ترس از مریضی سرطان» ذکر کرد. ۱۰۰۰ ریال از هر محصول خریداری‌شده از برند مای‌لیدی به این پویش تعلق می‌گیرد. این برند دوست داشتنی به‌تازگی آغازگر جشنواره‌ای نوروزی بوده است و در آن، به‌پاس قدردانی از پشتیبانی استفاده‌کنندگانش، جوایزی را برای آنان در دید گرفته است. در دنباله مطلب، همراه ما باشید تا جزئیات زیادتری درباره جشنواره نوروزی مای‌لیدی و نحوه شرکت در آن در اختیارتان بگذاریم.

جزئیات جشنواره نوروزی مای‌لیدی و نحوه شرکت در آن

مهلت شرکت در این جشنواره از ۱۵ بهمن ۹۸ تا پایان فروردین‌ماه سال آینده (۱۳۹۹) است. هریک از محصولات مَکسی مای‌لیدی، یک کد ۸رقمی در بخش کناری بسته‌بندی‌اش دارد. برای شرکت در جشنواره به اندازه است پس از خرید محصول، این کد ۸رقمی را به شماره ۳۰۰۰۷۹۲۱۵ پیامک نمایید.

پیش از آنکه به ذکر جزئیات محصولات مَکسی مای‌لیدی و شرح جوایز دردیدگرفته‌شده برای شرکت‌کنندگان در این جشنواره برسیم، یادآوری دو مطلب الزامی است:

اول اینکه، هر کد ارسالی یک اقبال جداگانه در قرعه‌کشی نهایی خواهد داشت؛ درنتیجه هرچه کدهای زیادتری ارسال کرده باشید، اقبال زیادتری برای کسب جایزه خواهید داشت؛ هم چنین به یاد داشته باشید که هریک از کدها می‌بایست در پیامکی جداگانه ارسال شود.

دیگر اینکه بسته‌بندیِ شامل کد درج‌شده را بایست تا پایان موعد جشنواره نزد خود نگه دارید.

جوایز دردیدگرفته‌شده برای برندگان جشنواره نوروزی مای‌لیدی

پس از پایان جشنواره، در میان کدهای ارسالی، قرعه‌کشی انجام می‌شود و به برندگان خوش‌اقبال این قرعه‌کشی جوایزی تعلق می‌گیرد. این جوایز جمله‌اند از:

  • ۱۳ آیفون یازده پرو؛
  • ۹۹ گردنبند طلا.

ویژگی‌های نواربهداشتی‌های مَکسی مای‌لیدی

در این قسمت، نگاهی به بعضی ویژگی‌های بارز نواربهداشتی‌های مَکسی مای‌لیدی خواهیم انداخت. اگر پیش از این، با محصولات این برند آشنایی نداشته‌اید، با این اطلاعات، درک مناسبتری از محصول مورددیدتان نمایان خواهید کرد.

مَکسی، لاین جدید نوار بهداشتی‌های مای‌لیدی است. نوارهای کناری محافظ، طراحی ارگونومیک، کانال‌های هدایت‌کننده مایع و بسته‌بندی تکی از مزیت‌های منحصربه‌شخص سری مَکسی نسبت به سری کلاسیک است.

در نوارهای بهداشتی مَکسی مای‌لیدی، نوارهای محافظ کناری و همینطور گارد جلو و عقب محصول مانع از نشتی از همه ی جهات می‌شود. کانال‌های هدایت مایع، خون را در سراسر نوار توزیع می‌کند و سبب زیاد شدن جذب می‌شود.

در نوار بهداشتی مَکسی مای‌لیدی، بخش میانی ضخیم‌تر (Core Plus) طراحی شده است تا این بخش جذب بالاتری داشته باشد.

طراحی ارگونومیک این محصول سبب تناسب زیادتر محصول با جسم شده و راحتی زیادتری را برای استفاده‌کننده فراهم می‌آورد.

بسته‌بندی تکی چسب‌دار هریک از نوارها، حمل و همینطور دورانداختن این محصول را آسان‌تر کرده است.

گونه های نواربهداشتی‌های مَکسی مای‌لیدی

در این قسمت، الگو‌های متفاوت نواربهداشتی‌ مَکسی مای‌لیدی معرفی می‌شوند:

 مَکسی آبی (نیمه‌ضخیم ـ خوب شب ـ سایز خیلی بزرگ)

با توجه به حالت‌های قرارگیری جسم در خواب، احتمال نشتی در شب زیادتر است؛ درنتیجه مصرف یک نواربهداشتی سایز خیلی بزرگ با قدرت و شتاب جذب بالا یاری می‌کند که خوابی آسان و بی‌دغدغه داشته باشید. نواربهداشتی مَکسی مای‌لیدی، که در بسته‌بندی آبی رنگ عرضه می‌شود، برای مصرف در شب خوب است. لایه رویی به‌کاررفته در این محصول، مشبک و به نرمی پنبه است، به‌صورتی‌که در عین زیاد شدن شتاب جذب، راحتی نیز به همراه دارد.

مَکسی نارنجی (نیمه‌ضخیم ـ خوب ورزش و فعالیت هر روزه ـ سایز بزرگ)

با مصرف یک نوار بهداشتی خوب در طول روز یا به‌زمان تحرک و ورزش، بی قرار مسائلی مثل نشت مایع به لباس‌ها یا تعویض مداوم نواربهداشتی نخواهید بود. مای لیدی برای مصرف هر روزه و مصرف زمان ورزش، نوار بهداشتی مَکسی نارنجی سایز بزرگ را توصیه می‌کند. این محصول با طراحی ویژه و شتاب جذب فوق‌العاده بالا، سریعا خون را جذب کرده و مانع از احساس خیسی و در نهایت عرق‌سوز شدن در زمان فعالیت‌های هر روزه و ورزش می‌شود. رویه مشبک به نرمی پنبه‌ایِ نواربهداشتی مَکسی نارنجی، احساس راحتی شما در حین انجام فعالیت‌های هر روزه و ورزشی را چندبرابر می‌کند.

 مَکسی فیروزه‌ای (نیمه‌ضخیم ـ خوب پوست‌های حساس ـ سایز بزرگ)

اگر پوست حساسی دارید، نوار بهداشتی مَکسی فیروزه‌ای با سایز بزرگ گزینه خوبی برای شماست. نواربهداشتی فیروزه‌ای مای‌لیدی از الیافی به نرمی پنبه ساخته شده است. مصرف مواد ضدحساسیت سبب شده که حتی حساس‌ترین پوست‌ها نیز با این نواربهداشتی احساس راحتی و آرامش داشته باشند.

شما برنده خوش‌اقبال جشنواره نوروزی مای‌لیدی باشید

برای شرکت در قرعه‌کشی جشنواره نوروزی مای‌لیدی به اندازه است کد ۸رقمی درج‌شده بر روی بسته‌بندی محصول خریداری‌شده را به شماره ۳۰۰۰۷۹۲۱۵ پیامک نمایید. فراموش ننمایید که هر کد ارسالی اقبال جداگانه‌ای در قرعه‌کشی پایان فروردین‌ماه خواهد داشت. به این ترتیب، افزون بر رفع‌کردن احتیاج خود، اقبال‌تان برای بهره‌مندشدن از جوایز این جشنواره را هم امتحان می‌نمایید. شاید شما برنده خوش‌اقبال جشنواره نوروزی مای‌لیدی باشید.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد