افراد مناسب برای انجام جراحی های صورت | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

افراد مناسب برای انجام جراحی های صورت | پزشکی


لیفت صورت خوب چه مردمی است؟ این سوال را ضروری است قبل از اقدام به انجام لیفت صورت یا هر کدام از گونه های دیگر جراحی های صورت از خودمان بپرسیم. پزشک نجف بیگی با تجربه بیشتری که در انجام جراحی های صورت دارند به مناسبی، این واقعیت را لمس کرده‌اند که جراحی های صورت در این روزها به یکی از محبوبترین جراحی‌های زیبایی تبدیل شده است. کشیدن پوست صورت یا لیفت صورت، لیفت ابرو با اندوتاین، نوع گذاری با تزریق چربی و چندین شیوه دیگر که همگی یک هدف مشترک را دنبال می‌کنند؛ جوان‌تر نشان دادن صورت و کم شدن یا از بین بردن نشانه ها دراثر بالا رفتن سن!

پزشک نجف بیگی به عنوان فوق کارشناس جراحی پلاستیک و زیبایی، یکی از مزیتن جراحان پلاستیک و زیبایی در کشور می‌باشد. سابقه درخشان پزشک نجف بیگی در انجام جراحی های صورت سبب شد تا برای تدوین مقاله‌ای به عنوان راهنمایی برای انجام جراحی های صورت اقدام نماییم. این مقاله در ابتدا با تحقیق یکی از باارزش‌ترین عمل جراحی های صورت، یعنی لیفت صورت، به توضیح مزایا و معایب این عمل می‌پردازد. سپس، به بیان ویژگی‌های مردم خوب برای انجام جراحی های صورت خواهیم پرداخت. خب پیش از هر چیز دیگر ببینیم که لیفت صورت به چه معناست و به چه منظوری انجام می‌شود؟ با مجله تندرستی پزشک نجف بیگی همراه باشید…

یک توضیح مگاماتی درباره لیفت صورت

بر اساس توضیحات سایت معتبر plasticsurgery لیفت صورت به جهت برطرف کردن چین ‌و چروک و جوانسازی صورت، از جمله عمل‌های زیبایی می‌باشد که توسط جراح پلاستیک و زیبایی انجام می‌‌گردد. از دست دادن جوانی و لطافت پوست صورت، از اتفاقاتی ناگوار ا‌ست که به وقوع پیوستن آن، به علت ها متفاوت وابسته است؛ فاکتور های وراثتی، کشش جاذبه زمین، اشعه نور خورشید، آلودگی‌های محیطی، نگرانی و استرس از باارزش‌ترین این فاکتور های هستند.

تغییراتی که در پوست صورت به وقوع می‌پیوندند، سبب پیر جلوه دادن صورت مردم می‌گردد. شل شدن پوست صورت و کم شدن فایده ارتجاعی آن، مسبب ایجاد چین و چروک‌ها و خطوط در شقیقه، ناحیه اطراف لب، نوع‌ها و چانه مردم هستند. جدا از این، پیر شدن و فرسودگی اسکلت صورت هم در بروز چنین فاکتور هایی اثرگذار است.

اثر لیفت صورت بر جوان سازی پوست

لیفت صورت از جمله عمل‌های زیبایی دوست داشتنی و شایع در مردمی‌ می‌باشد که چهره‌شان، نشانی از نشانه ها این چنینی را در خود ثبت کرده‌اند. روش‌های معالجه ای بیشتری برای برطرف کردن و رفع نمودن این مسائل ابداع شده‌ است که لیفت صورت از شایع‌ترین آنان می‌باشد.

عمل لیفت صورت قادر است صورت مردم را چیزی بین  ۵ سال تا ۱۰ سال، جوان‌تر از آنچه که واقعاً هستند، نشان دهد. البته که لیفت صورت در تمام سنین قابل انجام است، اما هموارهً مردم میانسال، از سنین بین ۴۰ تا ۶۰ سال، عمده‌ترین مشتریان لیفت صورت می‌باشند.

در عمل لیفت صورت، با برداشته شدن میزانی از چربی‌های اضافه صورت، فرآیند سفت کردن عضلات زیرین  پوست صورت و بالا کشیدن پوست صورت و گردن آغاز شده و علامت‌ها و نشانه های که دراثر زیاد شدن سن در چهره مردم می‌باشد، رفع خواهند شد.

چه مردمی به انجام لیفت صورت احتیاجمند هستند؟

به طور کلی، تمام کسانی که در نواحی صورت و گردن خود، با شل شدن، چین ‌و چروک و نیز به وقوع پیوستن نشانه ها دراثر خطوط مواجه هستند، خواهند توانست عمل لیفت صورت را برای جوان سازی پوست خود انجام دهند.

لیفت صورت در خیلیی از مردمی که گرفتار افتادگی و شل شدگی پوست در نواحی گردن و خطوط فک شده‌اند، نتایجی خیلی عالی را رقم خواهد زد. هر چند ضروری است این مطلب را متذکر شویم که از بین تمام آنان، مردمی به مناسبترین و مطلوب‌ترین نتایج دست خواهند یافت که در درجه اول، از تندرستی عمومی مناسبی برخوردار بوده و ثانیاً انتظارات واقع‌بینانه و معقول از عمل لیفت صورت داشته باشند.

پزشک نجف بیگی باور دارند که اگر عمل لیفت صورت به شکلی درست انجام گردد، با کشیدن پوست نواحی صورت و گردن، سبب بازگردانده شدن علامت‌های جوانی در چهره مردم می‌شود.

خوب ترین مردم برای انجام جراحی های صورت

در تیتر قبل توضیح دادیم که تقریباً تمام مردمی که با فاکتور های دراثر بالا رفتن سن، اثرات جاذبه زمین و نگرانی مواجه بوده و گرفتار شل شدگی و افتادگی در ناحیه پوست صورت یا گردن خود شده‌اند، می‌توانند عمل‌های جراحی پوست صورت، لیفت صورت یا مواردی یکسان را انجام دهند.

همینطور، گفتیم که این نوع عمل‌های جراحی به علت اثرات مناسبی که دارند، طرفداران بیشتری نمایان کرده‌اند. اما ضروری است بگوئیم که تمام مردم برای انجام عمل جراحی لیفت صورت یا مواردی از این دست نیز خوب نیستند. با وجود تمام موارد مثبتی که در خصوص عمل لیفت صورت وجود دارد، فاکتور هایی نیز در این بین هستند که با در دید گرفتن آن‌ها نمایان می‌گردد که آیا شما یک شخص خوب برای انجام لیفت صورت می‌باشید یا نه! از جمله:

  • وضعیت تندرستی پوست صورت: مردمی قادر به انجام لیفت صورت هستند که پوست‌شان دارای میزان خوبی از فایده ارتجاعی و انعطاف‌پذیری باشد؛ زیرا عمل لیفت صورت همان طور که از نام آن برمی‌آید، طوری برنامه‌ریزی و طراحی شده تا نشانه ها حاکی از پیر شدن پوست را رفع نماید.
  • بافت استخوانی و اسکلت سالم: بافت استخوانی موجود در زیر پوست صورت، به عنوان یک تکیه‌گاه برای پوست صورت می‌باشد. برخوردار بودن از یک اسکلت سالم و استوار، سبب می‌شود تا تغییراتی که قرار است طی عمل لیفت صورت به وقوع بپیوندند، به نحو احسن، خود را نشان دهند.
  • تندرستی عمومی خوب بدن: شخصی برای لیفت صورت به عنوان یک کاندید خوب دردید گرفته خواهد شد که از میزان تندرستی بالایی برخوردار باشد. برخوردار بودن از میزان خوبی از تندرستی عمومی، برای بهبودی کامل و طی کردن دوران نقاهت پس از انجام عمل جراحی، یک شرط کلیدی و حیاتی به حساب می‌آید.

یک مطلب باارزش را در دید داشته باشید!

نتایج مطلوب از عمل‌های جراحی، تا حد بیشتری رابطه مستقیم با تجربه و مهارت دکتر کارشناس دارد. این موضوع چه در مورد عمل‌های جراحی زیبایی یا هر گونه عمل دیگری مصداقی از واقعیت را در خود دارد. درنتیجه، ضروری است که همواره درصدد یافتن مناسبترین جراح زیبایی باشید تا بتوانید از تجربیات وی برای زندگی مناسبتر مصرف نمایید!


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد