آیا در شرایط تحریم ثبت شرکت کار عاقلانه ای است؟ | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

آیا در شرایط تحریم ثبت شرکت کار عاقلانه ای است؟ | پزشکی


یکی از چالش های مردمی که صاحب ایده و دانش هستند در چند زمان اخیر، تصمیم گیری درباره ثبت شرکت در تقویت تحریم بوده است. البته بی قراری خیلی قابل احترامی است که نمی توان آن را نادیده گرفت.

با تاکید رهبر انقلاب اسلامی ایران و تلاش هایی که به دنبال پیشگیری از قاچاق کالا و پشتیبانی از کالاهای ایرانی انجام گرفته شاهدپرورش و شکوفایی شرکت هایی هستیم که توانسته اند با ارائه راهکارهایی به تامین کالاهای مورد احتیاج و خدمات مورد احتیاج در داخل کشور یاری کنند.

در سال های اخیر شرکت های بیشتری در حوزه های دانش بنیان و فناوری اطلاعات و خیلیی در حوزه های خدماتی و صنعتی ثبت شده اند و به علت پشتیبانی های عالی از محصولات داخلی و مجال های خوبی که به وجود آمده است توانسته اند ره صد ساله را در کمتر از چند سال طی کنند.

به جرات می توان گفت که شاید مناسبترین وقت برای ثبت شرکت تقویت کنونی باشد زیرا کشور به شدت احتیاجمند مردم خلاق و با انگیزه در راستای تامین احتیاجهای الزامی کشور است.

چرا ثبت شرکت؟

به علت ارزش پشتیبانی از تولیدات و شرکت های داخلی شاهد راحتی ثبت شرکت در مبادی متفاوت دولتی هستیم. ضمن اینکه دولت برای تامین بعضی از مواد اولیه مورد احتیاج شرکت ها نیز به مناسبی پشتیبانی های چند جانبه خود را برای شرکت ها ایجاد کرده است.

به منظور گرفتن این گونه پشتیبانی های دولتی و امحل مصرف تسهیلات و وام های دولتی و همینطور به منظور مصرف مجال های تجاری و پیشرفت ای نظیر حضور در مناقصات و مزایده های متفاوت دولتی و خصوصی مناسبترین راه ثبت شرکت است. در اصل دارا بودن شخصیت حقوقی لازمه اصلی برای حضور در بازارهای متفاوت تجاری و مصرف موقعیت ها و مجال های متفاوتی است که این روزها به مناسبی به چشم می آیند.

ثبت شرکت احتیاج به سرمایه بیشتری ندارد و به راحتی می توان یک شرکت سهامی ویژه و یا شرکت با مسئولیت ممحدوده که از دوست داشتنی ترین گونه های ساختار های حقوقی ایران هستند را با سرمایه ای در محدوده ۱۰۰ هزار تومان راه اندازی کرد و با مصرف پشتیبانی های دولتی و بخصوص در قالب شرکت های ستارهت آپ و یا دانش بنیان از دیگر تسهیلات شناخته شده در این زمینه و امکانات در دید گرفته شده مصرف کرد.

درنتیجه اگر به دنبال ثبت شرکت هستید مناسبترین وقت برای ثبت شرکت همین امروزه است. به عقیده خیلیی از متخصصان شرکت های تازه تاسیس و جوان می توانند بعد از ثبت شرکت، به شتاب با طراحی یک برند یا نشانه تجاری منحصر به شخص ، از همین ابتدا برای شناسایی و معرفی خود در بازار محصولات خود اقدام کنند.

راهکار طراحی و ثبت برند نه تنها لازمه شناسایی شدن و فشیوه زیادتر در بین رقبا خواهد بودف بلکه به شرکت ها یاری خواهد کرد که با ثبت نشانه تجاری خود، از برند و محصولات خود دفاع کنند. زیرا برند به عنوان شناسنامه محصولات یک شرکت، هویت خیلی بیشتری برای شرکت به همراه خواهد داشت.

آیا امحل صادرات محصولات در این بازار هست؟

با وجود گونه های تحریم هایی که ایران را در محاصره خود گذاشته است ، اما باز هم شاهدپرورش صادرات ایران بخصوص به کشورهای همسایه هستیم. این باارزش به علت کیفیت تولیدات ایرانی، قیمت خوب تر و پشتیبانی های مناسبتری است که محصولات ایرانی در این مناطق به همراه داشته اند. لازمه صادرات به کشورهای همسایه و حتی اروپایی در تقویت تحریم تنها داشتنن یک برند تجاری معتبر و گرفتن یک کارت بازرگانی است.

خیلیی از شرکت ها با شناسایی بازارهای متفاوت در کشورهای همسایه و حتی کشورهای دیگر، با گرفتن کارت بازرگانی محصولات و خدمات بیشتری به کشورهای همسایه حتی در این تقویت صادر می کنند.

ضمن اینکه شرکت های متفاوت می توانند با اخذ کارت بازرگانی و گرفتن مجوزهای ضروری خیلیی از مواد اولیه و یا کالاهای مورد احتیاج احتمالی خود را که در ایران تولید نمی شود، از کشورهای دیگر وارد کنند.

برای ثبت شرکت، ثبت برند تجاری و گرفتن کارت بازرگانی نیز می توانید تنها با یک ارتباط و در قالب یک قرارداد ترکیبی، در کمترین وقت با یاری متخصصان حرفه ای موسسه ویونا، به هر سه دست نمایان نمایید.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد