دکتربن، پیشرو در ترویج فرهنگ مصرف تنقلات سالم‌تر | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

دکتربن، پیشرو در ترویج فرهنگ مصرف تنقلات سالم‌تر | پزشکی


دنیای تنقلات به ویژه پاستیل از دیرباز تا امروز برای تمام سنین، دلبرایت و خاطرات رنگی داشته است. بیشتر مردم این محصولات را به شکل میان نوبت در طول روز مصرف می‌کنند. بر اساس علم غذا، میان نوبت‌های شامل مواد غذایی و اهمیتمند می‌توانند در تندرستی مردم اثر عمده ای داشته باشند. از همین رو برند «پزشکبن» با معرفی سبدی از پاستیل‌های تندرستی محور، در ترویج فرهنگ استفاده تنقلات سالم‌تر در خانواده‌ها گام برداشته است.

در دنباله، به مصاحبه‌ای با سرکار خانم «پزشک سلامات» مدیر مارکتینگ شرکت صنایع خوراکی ماسترفوده، با برندهای مطرح بایودنت، پزشک بن، اکشن و بینگو در گروه محصولی تنقلات پرداخته‌ایم.

  • شرکت ماستر فوده سابقه‌ی موفقی در بازار تنقلات داشته است. به تازگی نیز شاهد ورود ماسترفوده به بازار پاستیل هستیم. لطفا در خصوص علت این تصمیم اندکی توضیح دهید.

رسالت شرکت ماستر فوده، پیشرفت سبد تنقلات مردم با رویکردی تندرستی محور است. تحقیق ها نشان می دهد بازار پاستیل نیز یکسان با بازار آدامس دربرابر حجم بالایی از قاچاق محصولات به داخل کشور قرار دارد. محصولات قاچاق به علت عدم برخورداری از نظارت های بهداشتی و قانونی میتوانند تهدید کننده تندرستی عمومی مردم به ویژه بچه ها باشند. شرکت ماستر­فوده با در دید گرفتن علاقه بیشتر مردم نسبت به استفاده پاستیل و نیز به اتکای برخورداری از تخصص تولید محصولات تندرستی محور و خوش مزه تصمیم گرفت در قدم نخست به یاری مشاورین قدرتمند داخلی و خارجی و نیز دکتران غذا به تولید پاستیل هایی بر پایه رنگ های طبیعی اقدام نماید.

  • چرا همیشه شرکت ماسترفوده در تولید محصولات خود با برندهای بایودنت، اکشن و پزشک بن کارهای سخت و سخت را ترجیح می‌دهد؟

شرکت صنایع خوراکی ماسترفوده با هدف زیاد شدن خوب شدن اهمیت خوراکی استفادهی تنقلات برای بچه ها و ارائه محصولات نوآور و خلاقانه دو هدف اصلی را دنبال می‌کند:

  • استفاده کنندگان ایرانی شایسته برخورداری از محصولات با کیفیت و قابل رقابت با برندهای مطرح بین المللی هستند. شرکتهای ایرانی برای اینکه بتوانند چنین انتظاری را برآورده سازند بایست بیش از پیش در نوآوری محصولات پیشقدم باشند تا در جلب اطمینان استفاده کنندگان موفق تر بوده و نیز شرکتهای خارجی را وادار سازنند تا آنان نیز مناسبترین کیفیت تولیدی از محصولات خود را برای ایران صادر نمایند.
  • اساسا یکی از چشم اندازهای شرکت ماسترفوده زیاد شدن رفاه عمومی است و از این جهت با ورود به مسائلی که دغدغه کنونی جامع و مردم است، جهت مرتفع کردن آنان قدم برمی دارد. برطرف کردن دغدغه‌های مردمی مستلزم ارائه کارهای خلاقانه و نوآورانه است که اجرای آن در صنایع خوراکی افزون بر دلبرا بودن، چالش‌های ویژه خود را نیز دارد.
  • کیفیت را در چه چیزی تعریف می‌نمایید؟

استفاده کنندگان، به دنبال محصولاتی هستند که خوش مزه و دلچسب باشند؛ در مقابل، تولیدکنندگان به دنبال آن هستند که مواد اولیه و فرمولاسیون محصولات، درست و درست باشد.

درنتیجه کیفیت، بایست شامل استاندا‌ردهای مزه و دلبرایت برای استفاده کننده باشد و در عین حال از کیفیت و تندرستی مواد اولیه اعتماد حاصل شود؛ به صورتی که حتی اگر مشتری شاهد فرآیند تولید نیست، انگار نماینده او در خط تولید شرکت حضور دارد و تولیدکننده اجازه مصرف مواد اولیه با کیفیت پایین را ندارد.

اما کیفیت تنها ممحدوده به خط تولید و مصرف مواد اولیه با کیفیت و مطابق با ذائقه استفاده کننده تعریف نمی‌شود. قدم بعدی رصد محصول در بازار و جواب دهی به بازخوردهای حاصل از محصول و رفع کردن کاستی های آن می باشد که این امر نیز قسمت دیگری از فرآیند کنترلی شرکت ماسترفوده است. در مورد محصولات پزشکبن، افزون بر موارد مذکور، قبل از فرموله شدن و تولید پاستیل‌ها، تیم‌ها و پنل‌های ارزیابی و حسی محصول، یک بار کیفیت محصول را شبیه سازی کردند تا تمام ایرادات رفع شود.

درحقیقت، با شبیه‌سازی محصول قبل از تولید، مصرف مواد اولیه با کیفیت در حین تولید، تولید محصول هماهنگ با ذائقه استفاده کننده و درنهایت کنترل‌های ضروری و رصد محصول در بازار پس از تولید، مرحله هایی است که ماسترفوده طی می‌کند تا محصولاتی با کیفیت در میزان جهانی روانه بازار کند.

  • برند پزشک بن را چگونه تعریف می نمایید؟

فلسفه وجودی پزشک بن، خلق تنقلات دنیای کودکی، با ویژگی‌ها و کلیم‌های تندرستی محور است.

شخصیت پزشک بن، نوجوانی قوی، هوشمند و عاقل است که در عین حال، شیطنت‌های ویژه خود را دارد؛ شیطنت‌هایی از جنس تحرک، شادابی و خلاقیت. پزشک بن شخصیتی خندان با انرژی مثبت و شاداب است کهتلاش دارد روش زندگی مخاطبان خود را به سمت سرزندگی و خوشحالی همراه با تندرستی سوق دهد و به دنبال آن است که با ارائه سبد محصولی با کیفیت بالا و خصوصیت های منحصر به شخص و تندرستی محور، زندگی مخاطبان خود (بچه ها و نوجوانان) را سالم و شاداب کند.

  • رنگ طبیعی در تنقلات به ویژه برای بچه ها، چه مقدار باارزش است؟ و علت انتخاب رنگ طبیعی در پاستیل پزشک بن چیست؟

اغلب تولید کنندگان تنقلات، برای دلبرایت و رنگ و لعاب دار کردن هرچه زیادتر محصولات خود، از رنگ‌های غیرطبیعی متفاوتی مصرف می‌کنند.

آزمایشی در انگلیس بین ۳۰۰ بچه سه تا نه سال انجام شده است. در این آزمایش بچه ها را به دو گروه تقسیم کردند. به یک گروه تنقلات شامل رنگ غیرطبیعی و به گروه دیگر تنقلات دارای رنگ طبیعی و فاقد رنگ غیرطبیعی داده شده و بعد از استفاده محصولات در این دوره، فهمیدن بچه های که غذا‌های شامل رنگ غیرطبیعی خورده بودند، گرفتار آشفتگیات رفتاری از جمله نگرانی و ناآرامی شدند و بچه ها حساس تر گرفتار واکنش‌های آلرژی و وضعیت تهوع و مسمومیت شدند. درحالیکه بچه های که از تنقلات شامل رنگ‌های طبیعی مصرف کرده بودند، رفتاری کاملا طبیعی داشتند. همینطور بعضی مطالعات و شواهد حاکی از آن است که رنگ‌های غیرطبیعی می‌توانند تا ۵ امتیاز ضریب هوشی بچه ها را کم شدن دهند.

پزشک بن یکی از برندهایی است که بازار جدیدی را در پاستیل به وجود آورده است. یکی از خصوصیت های باارزش این پاستیل، عدم مصرف رنگ های غیرطبیعی است. پزشک بن با بکارگیری رنگ‌های طبیعی در پاستیل های خود، به دنبال کم شدن ریسک دچار به مریضی‌ها و پیامد حاصل از مصرف تنقلات با رنگ غیرطبیعی، برای بچه ها گام برداشته است.

  • منابع رنگ طبیعی پاستیل پزشک بن چیست؟دپ

رنگ همه ی پاستیل‌های پزشک بن از مواد طبیعی و گیاهان است. این رنگ‌ها غیرطبیعی، شیمیایی یا صنعتی نیستند و تماما از منابع طبیعی استخراج شده اند. درنتیجه برای تندرستی انسان بویژه بچه ها آسیبی ندارد.

رنگ سبز پاستیل‌های پزشکبن از کلروفیل برگ گیاه، رنگ نارنجی از پاپریکای فلفل دلمه‌ای، رنگ زرد از زردچوبه، رنگ آبی از گیاهی دریایی به نام اسپیرولینا آماده شده است.

  • چگونه مشتریان میتوانند به کلیم رنگ طبیعی موجود در پاستیل پزشک بن مطمئن باشند؟

با توجه به فعالیت‌ها و تصمیمات اشتباه شرکت‌های داخلی و خارجی که مدعی ویژگی‌هایی شدند که بعدا خلاف آن به استفاده کنندگان ثابت شده است، اطمینانسازی برای مشتری‌های کنونی بازار واقعا سخت و سخت است.

با این حال، توضیحات روی بسته بندی، تاییدیه ساوقت خوراکی و دارو، جدول سیب تندرستی و نشان معیار موجود بر روی بسته بندی حاکی از آن است که این محصول تحت نظارت ساوقت‌ها و ارگان‌های معتبر بوده و امحل ارائه ادعایی که صحت نداشته باشد را ندارد. افزون بر این، شرکت ماسترفوده برای جلب اطمینان مردمی که حس بی اطمینانی دارند سه استراتژی را دنبال می‌کند:

  • اولین قدم برای اطمینانسازی، ارائه ادله علمی و پایه گذاری منطقی برای محصول و استفاده کننده است. پاستیل پزشک بن، منبع رنگ‌های طبیعی را برای مردم شفاف سازی و بیان کرده است. همینطور نمونه محصول را برای بعضی از دکتران ارسال و توضیحاتی در مورد ارزش جانشین ساختن رنگ‌های طبیعی به جای رنگ های شیمیایی ارائه کرده است.
  • دومین قدم در جهت اطمینانسازی، جواب گویی به سوالات مشتریان از طریق صدای مشتری پزشک بن و صفحه های شبکه‌ دسته جمعی این برند می باشد.
  • سومین قدم در جهت اطمینان سازی، دعوت از رسانه‌ها به نمایندگی از مردم برای بازدید از کارخانه پزشک بن و ارائه گزارشی در مورد صحت این موضوع و اطلاع رسانی به عموم است؛ چرا که رسانه‌های خبری مناسبترین نماینده مردم هستند.
  • رویکرد و آینده پزشک بن را توصیف نمایید؟

پزشک بن برندی تندرستی محور است و رویکرد و هدف آن نیز هماهنگ با این خصوصیت تعریف شده است.

پزشک بن قصد دارد با تولید محصولاتی بر پایه علوم غذا و مواد غذایی و اهمیتمند، احتیاج هر روزه جسم مردم را تامین کند و با تولید محصولاتی تندرستی محور، در ترویج فرهنگ مصرف تنقلات سالم بین خانوادها گام بردارد.

درمجموع، هدف اصلی پزشکبن از بین بردن دغدغه و بی قراری خانواده‌ها در مصرف بچه هاشان از تنقلات است، لذا این برند با ارائه محصولات تندرستی محور برای خانواده ها و حضور جامع و کامل تر در کنار آنان به دنبال آن است که هم احتیاج بچه ها را تامین کند و هم بی قراری آنان را در انتخاب تنقلات رفع نماید.

  • یه خاطره پاستیلی تعریف نمایید؟

افتتاح کارخانه پاستیل پزشک بن، مناسبترین خاطره من در خصوص پاستیل بوده است. کارخانه‌ای که تصورات و دلبرایت پاستیل را در ذهن من و مدیران مجموعه دو چندان کرده است. خط تولید خیلی دلبرا، فضای خیلی رنگی و شاد و مزه و مزه چشیدن محصولات در خط تولید، برایم خاطره خیلی شیرینی است.

  • شکل و مزه مورد علاقه شما در پاستیل پزشکبن چیست؟

تمام ی پاستیل‌های پزشک بن را دوست دارم. چون تیم ما خالق تمام آنان بوده و حسی که به محصولات پزشک بن داریم، مثل پدر و مادری است که فرقی میان بچه ها خود قائل نمی شوند.

دلگرمیوارم که تمام مردم هم پاستیل‌های پزشک بن را دوست داشته باشند و از کیفیت محصولات خشنود باشند.

از سرکار خانم پزشک سلامات ممنونیم که زمان اهمیتمند خود را در اختیار ما قرار دادند.

ماهم دلگرمیواریم که تولیدکنندگان مواد خوراکی، با تولید محصولات دارای اهمیت خوراکی بالاتر بیش از پیش برای برطرف کردن دغدغه های دوستان این گروه محصولات قدم بردارند.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد