اثربخشی و سرعت عمل بیشتر در پیشگیری از حوادث قلبی-عروقی | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

اثربخشی و سرعت عمل بیشتر در پیشگیری از حوادث قلبی-عروقی | پزشکی


بریلاووس (Brilavus®)، داروی ضد پلاکت و رقیق‌کننده خون، محصولی جدید از داروسازی پزشک عبیدی است. این دارو با نام علمی تیکاگرلور (Ticagrelor)، به ‌منظور پیشگیری از حمله قلبی و سکته مغزی تولید شده و در دسترس بیماران قرار گرفته است.

سکته مغزی از لخته‌شدن خون در رگ‌های خونی مغز ایجاد می‌شود و وقتی که لخته خون در رگ‌های خونی قلب ایجاد شود، شخص را گرفتار حمله قلبی می‌کند. داروی بریلاووس (Brilavus®)، به منظور کم شدن ریسک حملات قلبی، سکته مغزی، ترومبوز (تشکیل لخته) دراثر استنت‌گذاری (Stent) (فنر در اصطلاح عامیانه)، به عنوان داروی ضد پلاکت یا رقیق‌کننده خون، برای پیشگیری از ایجاد لخته خون مصرف می‌شود.

داروی بریلاووس (Brilavus®) همراه با آسپرین برای پیشگیری از مسائل جدی یا تهدیدکننده زندگی، در مردم مبتلا به حمله قلبی یا مریضی حاد عروق کرونری مصرف می‌شود.

بریلاووس (Brilavus®)، از چسبیدن پلاکت‌های خون به یکدیگر و ایجاد لخته‌های خونی پیشگیری می‌کند و به این ترتیب، ریسک سکته‌ مغزی و بروز مسائل قلبی مجدد را بعد از سکته‌ قلبی و همینطور در بیمارانی که از استنت در عروق کرونر قلبی مصرف می‌کنند، کم شدن می‌دهد.

مزایای داروی بریلاووس (Brilavus®)

داروی بریلاووس (Brilavus®)، یک داروی ضد پلاکتی قوی‌ است که قادراست به مقدار قابل ملاحظه‌ای احتمال سکته قلبی و مرگ ناگهانی دراثر گرفتگی عروق را نسبت به معالجه‌های قبلی کم شدن دهد.

این دارو نسبت به آنتی‌پلاکت‌‌های قبلی، تاثیر چشمگیری در کم شدن احتمال ترومبوز، بعد از استنت‌گذاری دارد.

تاثیرگذاری سریع‌ بریلاووس، منجر به کم شدن مدت وقت ضروری برای مهار پلاکتی، قبل از انجام آنژیوپلاستی (بازسازیعروق قلبی با استنت‌گذاری) می‌شود و قادراست اثر کلیدی و باارزشی برای بیمارانی که گرفتار سکته قلبی شده‌اند و احتیاج به آنژیوپلاستی فوری دارند، داشته باشد.

۳۹ درصد از مقدار مرگ و میر سالیانه در ایران به دلیل سکته‌های قلبی است و داروی بریلاووس (Brilavus®) (تیکاگرلور) قادراست ۲۱ درصد زیادتر از معالجه‌های قبلی مرگ و میر دراثر مریضی‌های قلبی را کم شدن دهد.

داروی بریلاووس (Brilavus®)، مورد تایید ساوقت خوراکی و داروی ایران است. این دارو با نسخه دکتر قابل آماده بوده و در داروخانه‌های سراسر کشور در دسترس است. اطلاعات زیادتر درباره این محصول در وب‌سایت داروسازی پزشک عبیدی در دسترس است.

درباره داروسازی پزشک عبیدی

داروسازی پزشک عبیدی، نخستین داروسازی ایران است که با بیش از هفتاد سال سابقه درخشان، میراث‌دار کیفیت و نوآوری در صنعت داروسازی کشور محسوب می‌شود. داروسازی پزشک عبیدی با رعایت دقیق فاکتور های اثربخش بر کیفیت دارو و ارائه راهکارهای معالجه ای اثربخش و مورد احتیاج برای ارتقای میزان تندرستی جامعه، همواره و در هر تقویتی در کنار تمام ایرانیان بوده و خواهد بود.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد