سیب سلامت چیست و شرایط دریافت نشان سیب سلامت | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

سیب سلامت چیست و شرایط دریافت نشان سیب سلامت | پزشکی


به عنوان یک تولید کننده و کسی که محصولی برای ارائه دارد بایست مجوز های ضروری را گرفتن نمایید یکی از این مجوز ها اخذ سیب تندرستی است که علامت تایید وزارت خوراکی دارو بر محصول تولید شده دارد .

مدت اعتبار نشان سیب تندرستی ۲ ساله می باشد.

پس از درخواست متقاضیان  برای اخذ نشان سیب تندرستی تحقیق ها انجام می شود که در دفترکار نظارت بر محصولات خوراکی محصولات را مورد تحقیق و ارزیانگران خواهند داد و با مدت اعتباری ۲ ساله تا وقت حیات آن اعتبار داردکه در وقت پایان وقت مقرر شده محصولات مجدداً بازرسی و بدین ترتیب ارزیابی می شوند .

وقتی که شما سیب تندرستی بر روی محصولات تان باشد خریداران و استفاده کنندگان با خیال آسوده تری از محصول شما مصرف خواهند کرد زیرا از دید بهداشتی مورد تایید است پس درج این نشان خیلی حائزه ارزش است .

به این مطلب توجه داشته باشید که سیب تندرستی مجوز تولید محصول نیست بلکه مهری بر تایید سالم بودن محصول است و شما اگر میخواهید محصولی تولید نمایید بایستی ابتدا مجوز مورد احتیاج آن محصول را اخذ محصول را تولید و بر روی آن نشان سیب تندرستی را درج نمایید.

فراموش ننمایید بدون تایید ساوقت خوراکی و دارو نمی توانید نشان را بر روی محصولات درج نمایید در غیر این صورت شامل پیگرد قانونی خواهید شد.

برای تولید مواد خوراکی تنها اخذ سیب تندرستی به اندازه است

شما به عنوان تولید کننده بایست پروانه ساخت یا همان بهره برداری مربوط به محصونل مورددید خود را  از وزارت بهداشت گرفتن نمایید و آغاز به تولید نمایید بعد از آن میتوانید برای اخذ سیب تندرستی اقدام انجام دهید.

مدت اعتبار سیب تندرستی برای محصولات

به مدت ۲ سال از وقت تحویل نشان سیب تندرستی اعتبار خواهد داشت .

مرحله های اخذ سیب تندرستی به چه صورت می باشد؟

ابتدا متصدی واحد تولیدی درخواست اخذ سیب تندرستی را اعلام می نماید سپس بعد از تحقیق محصول توسط دانشگاه علوم دکتری نماینده قانونی ساوقت خوراکی و دارو و تایید آنان ، سپس ارسال به کمیته کشوری و تایید نهایی توسط آنان شما محصول تان دارای نشان سیب تندرستی خواهد بود.

حساسیتی که همواره متخصصان سیب تندرستی برای دادن سیب تندرستی به ممتقاضی ها نشان می دهند سبب میشود استفاده کنندگان به راحتی از محصول دارای این علامت مصرف نمایند.

 مفهوم نشانه ها و نشان سیب تندرستی

در بین نشانه ها، رنگ ها ،میوه ها اسم ها : سیب علامت ومفهومی از تندرستی است و رنگ سبز علامت سر زندگی و آبی مفهومی از آرامش دارد و برگ بر روی لوگو مفهوم چشم وزارت خوراکی و دارو است بنابراین می توانست مناسبترین گزینه برای انتخاب علامت تایید تندرستی وزارت خوراکی و دارو باشد.

سیب تندرستی به چه محصولاتی داده می شود

  1. محصولاتی که از قبل پروانه ساخت داشته باشند.
  2. محصول شما در صورتی که مواردی که مددید ساوقت خوراکی و دارو است را رعایت کرده باشند .
  3. مصرف حداقل کالری در محصول تولیدی
  4. از مواد شیمایی برای تولید محصول مصرف نشده باشد.
  5. اسید چرب، ترانس در محصولات نباشد و از نمک به مقدار کم مصرف شده باشد.
  6. و شما اگر به عنوان یک تولید کننده تلاش خود را کرده باشید تا محصول را به نوع ای تولید نمایید که از مواد تماما طبیعی مصرف شده باشد ۱۰۰ درصد مورد تایید وزارت خوراکی و دارو خواهد بود .

وظیفه ساوقت خوراکی و دارو چیست اصلا چرا بایست سیب تندرستی اخذ کنیم

هر ارگانی در کشورها یک مسئولیت دارد و در آخر هدف نهایی بایست حفظ رفاه ملت ها باشد . ساوقت خوراکی و دارو به عنوان یک ساوقت دولتی وظیفه ابتدایی و انتهایش حفظ تندرستی عموم و اعتماد نمایان کردن از سالم بودن محصولاتی که تولید و به بازار ارائه می شود است .

لازم است بدانید این محصولات تنها شامل مواد غذا نمی شوند بلکه شامل :

  1. تندرستی مواد خوراکی
  2. داروهای دامدکتری
  3. محصولات زیستی
  4. وسایل دکتری

و از دیگر وظایف این اورگان رسیدگی به مرتب کردن بازار و توزیع موارد فوق است

مجوز خوراکی و دارو همان نشان سیب تندرستی است

یک سوال پرتکرار که امکان پذیر  است ذهن شما را به خود مشغول کرده باشد این است که : شما دارای مجوز خوراکی و دارو هستید و هم میتواند محصول خود را تولید و هم نشان سیب تندرستی را بر روی آن درج نمایید به این مطلب دقت داشته باشید که نشان سیب تندرستی وقتی به شما داده می شود که محصول تولید و توسط متخصصان دانشگاه علوم دکتری تایید و سپس به شما داده می شود اما مجوز خوراکی و دارو فقط برای تولید آن است .

تقویت گرفتن و اخذ سیب تندرستی در ایران

ابتدا شما به عنوان یک تولید کننده بایست به حساب بیاید از قبل مجوزهای بهداشتی و مجوزهای تولید را از خوراکی و دارو گرفتن کرده باشید و محصولتان تولید شده باشد.

سپس بعد از ثبت نام در سایت ساوقت خوراکی ودارو و درخواست اخذ سیب تندرستی با دید متخصص به شما داده می شود ( وقتی که متخصص محصول را رویت مورد ازمایش دانشگاه علوم دکتری قرار گرفته باشد سپس سیب تندرستی به مدت ۲ سال به شما داده خواهد شد .

ثبت شرکت ایلیا قادراست با توجه به دارا بودن اطلاعات جامع در خصوص نحوه گرفتن سیب تندرستی قادراست شما را در این امر یاری رساند.

سیب تندرستی همانطور که گفته شد به محصولات تولیدی داده میشود

وقتی که این محصولات به پروسه تولید می رسند بایست یک نام برای ارائه آنان در بازار و ایجاد وجه تمایز آنان با دیگر محصولات یکسان باشد مناسبترین راه نیز ثبت برند ( نام و نشانه ) برای محصول مورددیدتان است . تا افزون بر دارا بودن همه ی اصول بهداشتی و نشان تندرستی یک نام مختص به خود را نیز داشته باشد .

قدم ابتدایی برای ثبت برند انتخاب مناسبترین نام و هماهنگ ترین نام برای برند مورد دید می باشد که بایست از سوی متقاضی ثبت نشانه ها تجاری به دفترکار مالکیت معنوی فرستاده شود. برای اسان شدن مسائل می توانید انتخاب مناسبترین نام و هماهنگ با فعالیت خود را به متخصصان مجرب ثبت نشانه ها تجاری بسپارید.

در صورتی که می خواهید برای برند خود اقدام نمایید بایست این امر را به اشویژهی بسپارید که در این امر خبره هستند. برای اطلاعات زیادتر به سایت ثبت شرکت ایلیا (https://eliya.ir)  رجوع نمایید و برای اطلاعات زیادتر و مشاوره در خصوص ثبت برند از طریق کانال های زیر با ما در ارتباط باشید.

ایمیل جهت مشاوره : info@eliya.ir

شماره تلفن جهت مشاوره : ۰۲۶۳۲۱۳۷

آدرس پستی : کرج، میدان آزادگان، به سمت طالقانی، برج سایه، طبقه ۲


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد