پیوند کبد در بیمارستان مموریال ترکیه | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

پیوند کبد در بیمارستان مموریال ترکیه | پزشکی


مرکز پیوند کبد  بیمارستان مموریال  خدمات خود را با کادر علمی مشهور جهان و دکتران کارشناس ، کادر دکتری معیار بین المللی کارشناس مواظبت از مریض پس از پیوند اعضا ارائه می دهند. پیوند کبد با موفقیت برای بچه ها و بزرگسالان در مراکزی انجام می شود که مناسبترین نتایج دنیا در مورد گونه های پیوندها ، هم بر اهداکنندگان زنده و هم بر اهداکنندگان جسد انجام می شود. قسمت پیوند اعضا نه تنها با فرایند عمل رابطه دارد بلکه با آزمایشگاه ، واحدهای تصویربرداری ، اتاق عمل ، مواظبت های ویژه ، همکاری و کیفیت طبقات خدمات بیماران بستری و همینطور مراکز مرجع در جهان است.

در  بیمارستآنانی  مموریال Memorial  پیوند کبد که با جراحی های انجام شده  خود در زمینه پیوند ;بد پیشقدم بوده و دستاوردهای تجربه  علمی بیشتری در مقالات دکتری جهان  وارد کرده است ، در  بیمارستآنانی  مموریال Memorial  پیوند کبد با روش های پیشرفته و بدون از دست دادن خون و همینطور روش های ویژه جراحی در حال انجام است. پیوند کبد تنها معالجه نارسایی مزمن کبدی است. این بدان معنی است که کبد مریض با کبدی سالم جانشین می شود. سیروز رایج ترین گروه مریضی کبدی در جهان است که پیوند کبد برای آن انجام می شود. به دنبال آن مریضی های مادرزادی و بعضی تومورهای کبدی مشاهده می شود.

هزارمین موفقیت در پیوند کبد در بیمارستان شیشلی مموریال   Memorial Şişli

مرکز پیوند اعضا بیمارستان مموریال شیشلی، که اولین مرکز دارای مجوز پیوند اعضا در قسمت مواظبت های بهداشتی  و تندرستی خصوصی ترکیه  است ، در ماه اردیبهشت ماه ۱۳۹۹  با انجام  هزارمین پیوند کبد  مریض به موفقیت جهانی دست یافته است. تاکنون ، در مرکز پیوند اعضا در بیمارستان Memorial Şişli ، ۲۹۷ بچه و ۷۰۳ بزرگسال ، از جمله ۳۰٪ زیر ۵ سال ، زندگی دوم را با پیوند کبد آغاز کردند. به لطف پیوندهای کبدی انجام شده ، این مرکز دلگرمی را به بیماران در هر گروه سنی از ۴ ماهگی تا ۷۰ ساله داده است.

مرکز پیوند کبد بیمارستان شیشلی مموریال  of Memorial Şişli Hospital Liver Transplantation Center  در استانبول، به ریاست پروفسور  کورای آکارلی Koray Acarli  از مراکز پیشقدم در کیوند کبد در ترکیه و جهان بوده که  تاکنون با بیش از ۱۱۰۰ پیوند کبد  موفق  “زنده به زنده” ، از آمار خیره کننده جهانی برخوردار است.

به علت اهدای عضو ناکافی در ترکیه ، مقدار اهدا کننده زنده تا ۸۰٪ می رسد. بنابراین این وضعیت در ترکیه ، این کشور مقام اول را در میان کشورهایی که می توانند پیوند دهنده زنده را انجام دهند ، به دست آورده است. به همین علت مراکز پیوند کبد  مموریال نیز به عنوان یک مرکز آموزش بین المللی عمل می کنند. جراحان باارزشترین بیمارستآنانی جهان ، عمدتا ایالات متحده آمریکا و همینطور دانشگاههای مشهور ترکیه ، در برنامه های آموزشی برگزار شده در مرکز پیوند کبد مموریال به منظور یادگیری شیوه پیوند اعضا شرکت می کنند.

برای پیوند اعضا ، عضوی ضروری است . منشا هیکل ها انسان هستند. عضو خوب برای پیوند را می توان از انسآنانی متوفی ، یا از میان بستگان یک مریض یعنی  از یک اهدا کننده زنده گرفتن کرد. اگر نزدیکان مردمی که در تقویت مواظبت های ویژه جان خود را از دست داده اند (مرگ مغزی) تصمیم خود را “اهدای عضو” بگیرند ، می توان با این اعضا جان خیلیی از بیماران را نجات داد. پیوند کبد بدست آمده از چنین اهداکنندگان “پیوند کبد کاداور”  یا چسد ندلگرمیه می شود. از آنجا که تعداد اهدا اعضای جسم به اندازه نیست، زیادتر بیماران در حالی که منتظر کبدی جدید هستند جان خود را از دست می دهند. به عنوان یک روش برای این ، می توان با گرفتن قسمتی از کبد از یک انسان زنده دیگر (یکی از بستگان مریض – پیوند کبد اهدا کننده زنده) ، زندگی مریض را نجات داد. برای این منظور ، یکی از اقوام با همان گروه خونی مریض داوطلب چنین اهدائی می شود. شخصی که کاندیدای اهدا کننده است تحت ممیزی ها و ارزیابی های فشرده قرار می گیرد. اگر هیچ منع استفادهی از دید اهدای کبد وجود نداشته باشد. قسمت کبدی (راست یا چپ) هماهنگ با وزن مریض از اهدا کننده گرفته شده و در بخش مربوط به کبد بیماران قرار می گیرد.

اسما گروپ با ارائه خدمات توریسم معالجه ای در جهت اعزام بیماران  به خارج از کشور منجمله کشور ترکیه و در شهراهای استانبول، آنکارا، آنتالیا  مهیا خدمت رسانی به بیماران و خانواده آنان  می باشد. بیمارستان مموریال Memorial از بیمارستان های معتبر و صاحب نام در ترکیه است که با اسماگروپ دارای قرارداد همکاری است.  جهت برخورداری از خدمات ویژه ، با ما در ارتباط باشید. شماره تلفن ارتباط مستقیم و شبکه های دسته جمعی  ۰۹۲۱۳۷۲۳۲۱۵      ۹۸۹۲۱۳۷۲۳۲۱۵+

مترجم و مرتب کردن کننده : پزشک سهیل نجفی مهری


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد