هزینه لابیاپلاستی تهران | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

هزینه لابیاپلاستی تهران | پزشکی


هزینه لابیاپلاستی در تهران چقدر است؟ اگر قصد انجام این عمل جراحی زیبایی را داشته باشید افزون بر نمایان کردن یک جراح مناسب و باتجربه، حتما به هزینه آن نیز فکر خواهید کرد. هزینه عمل لابیاپلاستی نزد جراح‌های متفاوت، متغیر است اما هزینه پایه آن از ۷ میلیون تومان آغاز می‌شود. توجه داشته باشید که فاکتور های متعددی سبب می‌شود که هزینه این عمل متغیر باشد. از همین‌رو هزینه دقیق در جلسه مشاوره و از سوی جراح مورد دید تعیین می‌شود. کلینیک جراحی بیتا یک مرکز معتبر جراحی در غرب تهران منطقه سعادت آباد است که می‌توانید برای انجام این عمل جراحی به آن رجوع نمایید.

چه فاکتور هایی بر قیمت لابیاپلاستی تاثیرگذار است؟ این موارد را بخوانید و در انتخاب دکتر یا بالینی که قرار است در آنجا جراحی شوید نهایت دقت را داشته باشید. چراکه عمل زیباسازی و جوانسازی واژن جزو عمل‌های حساسی به شمار می‌رود چراکه گذشته از بحث زیبایی، بحث تندرستی شخص نیز در میان است. فاکتور هایی که بر هزینه لابیاپلاستی اثربخش هستند جملهنداز:

  • مهارت و تخصص دکتر
  • دستگاه‌های لیزری که مصرف می‌شود
  • شکل و فرم لابیاها
  • کلینیک یا بیمارستانی که به آن رجوع می‌نمایید
  • تکنیکی که برای لابیاپلاستی مورد مصرف قرار می‌گیرد
  • جراحی‌های مکملی که همراه با لابیاپلاستی امکان پذیر است صورت بگیرد

برای انجام این جراحی می‌توان به کارشناس خانم ها یا جراح عمومی رجوع کرد. با توجه به اینکه فرم و شکل لابیاهای هر شخص و مقدار تغییرات آن‌ها مختلف است، تعیین تعرفه لابیاپلاستی بدون معاینه امحل پذیر نیست. برای اطلاع از هزینه دقیق بایست نزد دکتر رجوع نمایید تا پس از معاینه هزینه دقیق به شما اعلام شود. لابیاپلاستی جزو عمل‌های زیبایی سرپایی به شمار می‌رود که تحت پوشش بیمه‌های معالجه ای قرار نمی‌گیرد.

اگر به دنبال مناسبترین پزشک لابیاپلاستی در تهران هستید، بایست افزون بر موارد اثربخش بر قیمت این جراحی، تخصص و تجربه دکتر مورد دید را نیز تحقیق نمایید. بیتاکلینیک یک کلینیک جراحی معتبر در غرب تهران است که زیر دید پزشک پروانه منصوری مدیریت می‌شود. برای انجام لابیاپلاستی می‌توانید به این کلینیک رجوع نمایید و در یک جلسه مشاوره با پزشک منصوری، از قیمت دقیق لابیاپلاستی مطلع شوید.

فاکتور های اثربخش بر قیمت عمل لابیاپلاستی

لابیاپلاستی Labiaplasty یکی از عمل‌های جراحی شایع و محبوب میان خانم‌ها است که منجر به زیبایی و جوانسازی واژن می‌شود. اما موضوعی که سبب سردرگمی خانم ها شده است، هزینه‌های مختلفی است که از سوی جراح‌های متفاوت اعلام می‌شود. به همین خاطر اگر قصد انجام این عمل را دارید مناسبتر است با فاکتور های اثربخش بر هزینه لابیاپلاستی آشنا شوید تا راحت‌تر بتوانید برای انجام این جراحی تصمیم‌گیری نمایید.

مهارت و تخصص دکتر

یکی از اشتباهاتی که بعضی از خانم ها مرتکب می‌شوند، جراحی لابیاپلاستی نزد دکترانی با تخصص غیر وابسته و کم تجربه است. فریب رقم‌های پایینی که بعضی از دکتران اعلام می‌کنند را نخورید. لایباپلاستی جزو عمل‌های جراحی خیلی حساس است که حتما بایست از سوی کارشناس صورت گیرد.

برای انجام لابیاپلاستی می‌توانید به کارشناس خانم ها یا جراح عمومی رجوع نمایید. قیمت لابیاپلاستی در تهران بسته به تخصص دکتر یا جراح، متغیر است اما همان‌طور که در ابتدای مطلب گفته شد قیمت پایه محدودهاً از ۷ میلیون تومان آغاز می‌شود.

تکنیکی که برای جراحی لابیاپلاستی مصرف می‌شود

از دیگر فاکتور های اثربخش بر قیمت عمل لابیاپلاستی، تکنیکی است که دکتر برای جراحی انتخاب می‌کند. روش‌های متفاوتی برای انجام لابیاپلاستی وجود دارد که جملهنداز:

  1. روش wedge
  2. روش trim

انتخاب خوب‌ترین روش برای هر شخص به شکل لابیاهای او و مقدار تغییرات ضروری ارتباط دارد. روش wedge عمل زیاد‌تری است و نتیجه مطلوب‌تری نیز به همراه دارد قاعدتا در صورت به کار بردن این تکنیک، هزینه جراحی لابیاپلاستی نیز زیادتر می‌شود.

 جراحی‌هایی که هموقت با لابیاپلاستی انجام می‌شوند

از دیگر فاکتور های باارزش اثربخش بر هزینه این اقدام، جراحی‌های دیگری است که در صورت احتیاج به صورت هموقت با لابیاپلاستی انجام می‌شود. گونه های جراحی‌هایی که با هدف زیباسازی و یا تنگ کردن واژن انجام می‌شوند جملهنداز:

  • فرونوپلاستی
  • پرینوپلاستی
  • مونس پلاستی
  • واژینوپلاستی

در بعضی زمان ها در جلسات مشاوره قبل از عمل دکتر پیشنهاد می‌کند که اگر در کنار لابیاپلاستی یکی دیگر از جراحی‌های فوق نیز انجام شود، نتیجه مطلوب‌تری حاصل خواهد شد. در این صورت طبیعتاً هزینه لابیاپلاستی نیز زیاد شدن نمایان می‌کند.

دستگاه‌های لیزری که مصرف می‌شود

عمل لابیاپلاستی با لیزر و به صورت سرپایی انجام می‌شود. در این عمل جراحی شخص بیهوشی گرفتن نمی‌کند و با بی حسیمحلی تحت جراحی قرار می‌گیرد. با توجه به اینکه برند و کیفیت دستگاه‌های لیزر موجود در کلینیک‌ها برای انجام این جراحی مختلف است، هزینه نیز متغیر خواهد بود.

محل انجام عمل لابیاپلاستی

محلی که برای انجام این جراحی انتخاب می‌نمایید از دیگر فاکتور های اثربخش بر تعیین هزینه لابیاپلاستی به شمار می‌رود. به عنوان مثال هزینه انجام این عمل در یک کلینیک خصوصی با بیمارستان مختلف است. عمل‌های جراحی ممحدوده نظیر لابیاپلاستی اکثر در کلینیک‌های جراحی صورت می‌گیرند.

 با توجه به اینکه این جراحی‌ها به صورت سرپایی هستند و شخص احتیاجی به بستری شدن ندارد، هزینه آن نسبت به جراحی‌هایی که در بیمارستان‌ها انجام می‌شود کمتر است. بیتاکلینیک یکی از کلینیک‌های معتبر جراحی است که می‌توانید عمل‌هایی چون لابیاپلاستی، ماموپلاستی یا ابدومنیوپلاستی را در آن انجام دهید.

شکل و فرم لابیاها و مقدار برش‌های لازم

هرچه مقدار برش و تغییرات ضروری زیادتر باشد، عمل به وقت زیادتری احتیاج دارد بنابراین هزینه نیز زیاد شدن می‌یابد. با توجه به اینکه شمل لابیاهای واژن هر شخص با دیگری مختلف است، محاسبه هزینه لابیاپلاستی قبل از معاینه از سوی دکتر امکان پذیر نیست. برای اطلاع دقیق از تعرفه این عمل حتما بایست از سوی دکتر معاینه شوید.

آیا لابیاپلاستی تحت پوشش بیمه‌های معالجه ای قرار می‌گیرد؟

همواره عمل‌هایی که به صورت سرپایی و بدون احتیاج به بستری در بیمارستان انجام می‌شوند، تحت پوشش بیمه‌های معالجه ای قرار نمی‌گیرند. ‌‌عمل‌های زیبایی نیز اگر با هدف معالجه ای صورت بگیرند امکان پذیر است بعضی از بیمه‌‌های تکمیلی قسمتی از هزینه‌ها را پرداخت کنند. اما در ارتباط با عمل لابیاپلاستی بایست بدانید که این جراحی مشمول هیچ یک از بیمه‌های معالجه ای و تکمیلی نمی‌شود.

پزشک مناسب برای لابیاپلاستی در تهران

همان‌طور که اندکی پیش هم ذکر کردیم امکان پذیر است به علت اعلام قیمت‌هایی پایین از سوی بعضی از کلینیک‌ها و دکتر‌ها برای انجام این جراحی وسوسه شوید. اما توجه داشته باشید که لابیاپلاستی عملی خیلی حساس است و نبایست در انتخاب دکتر یا کلینیک سهل انگاری شود. مناسبترین شیوه تصمیم‌گیری برای یافتن یک پزشک خوب برای این جراحی، پرس‌وجو از مردمی است که نزد آن دکتر جراحی شده‌اند.

افزون بر این پرس و جو خودتان بایست در یک جلسه مشاوره قبل از عمل از تجربه و مهارت دکتر اعتماد حاصل نمایید. طبق خوشنودی درصد بالایی از رجوع کنندگان کلینیک بیتا، این کلینیک را می‌توان جزو کلینیک‌های معتبر جراحی در غرب تهران دانست. قبل از عمل لابیاپلاستی در یک جلسه مشاوره می‌توانید از پزشک پروانه منصوری راجع‌به هزینه لابیاپلاستی، پیامد‌های آن، مواظبت‌های بعد از عمل و… سوال نمایید.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد