بهترین داروی گیاهی برای کاهش وزن چیست؟ 5 گیاه دارویی چربی سوز | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

بهترین داروی گیاهی برای کاهش وزن چیست؟ 5 گیاه دارویی چربی سوز | پزشکی


اگر قصد دارید وزن خود را کم نمایید، به مناسبی می‌دانید که تنها شیوه برای پیشرفت سالم این فرآیند و دوام موفقیت آمیز آن، تغییر نحوه میل کردن و زیاد شدن میزان فعالیت‌های روزانه است. با اینحال، مواد گیاهی نیز قادراست در این مسیر همراه شما باشد و این فرایند را سرعت قسمتیدن به نماید.

در این مقاله قصد داریم ۵ مورد از گیاهان دارویی برتر را معرفی کنیم که قادرند به طور طبیعی چربی‌های شکمی شما را از بین ببرند.

  1. هودیا گوردونی (Hoodia Gordonii):

وقتی که فایده هودیا برای مردم نمایان شد، بر مقبولیت آن نیز اضافه گردید. در حال حاضر مزایای این گیاه به مناسبی نمایان شده است و هنوز هم هودیا یک ماده اثربخش برای کم شدن وزن محسوب می شود. این گیاه که قبلا توسط شکارچیان نواحی افریقا مورد مصرف قرار می گرفت ، قادراست به کم شدن گرسنگی یاری کند. همین امر سبب می‌شود بدون احساس گرسنگی کالری‌های کمتری گرفتن نمایید. به دلیل اینکه گیاهان متفاوتی با همین نام به فشیوه می‌رسند بایست مواظب باشید که هودیای اصلی را خریداری نمایید.

  1. دامیانا:

دامیانا (damiana) با نام علمی Turnera diffusa گیاهی چند ساله، خزان پذیر و نیمه درختچه‌ای است که بومی جنوب غرب آمریکا، مکزیک و غرب هند است. این گیاه کاربردهای متعددی دارد اما به تازگی پژوهشگران گرفتنه اند که این گیاه در کم شدن وزن نیز اثربخش است.

شاید این موضوع به دلیل اثری است که دامیانا بر روی سیستم گوارش جسم دارد. با اینحال مطالعات انجام شده نشان داده است وقتی که این گیاه با دیگر گیاهان همراه می‌شود، قادراست تخلیه روده را به تعویق بیندازد و احساس سیری را در شخص ایجاد کند.

  1. گیمنما:

گیمنما بومی مناطق مرکزی و غرب هند، نواحی استوایی آفریقا و همینطور استرالیا محسوب می‌شود. این گیاه قادراست میزان قند خون رامناسب سازد و اکثر برای مردمی که از دیابت رنج می‌برند پیشنهاد می‌گردد.

تحقیقات انجام شده نشان داده است که این گیاه جذب قند را مسدود می‌سازد و هوس مردم برای میل کردن مواد شیرین را متوقف می‌کند. همین امر سبب کم شدن وزن در مردم می‌شود.

  1. کلپ:

کلپ لبریز از ید است. ید نیز ماده ای است که قادراست به کم شدن وزن یاری بی‌شماری بکند. فقدان قابل توجه ید در جسم قادراست منجر به کم کاری تیروئید شود. کم کاری تیروئید تقویتی است که با زیاد شدن وزن وابسته است.

این گیاه افزون بر اینکه به کم شدن وزن یاری می‌کند، قادراست عملکرد غده تیروئید را نیز مرتب کردن نماید.

  1. دانه قهوه سبز:

بر خلاف چیزی که زیادتر مردم تصور می‌کنند، فایده لاغرکنندگی قهوه سبز به دلیل کافئین موجود در آن نیست.

مواد طبیعی که در دانه قهوه سبز یافت می‌شود کلروژنیک نام دارد که قادراست جذب چربی را زیاد شدن دهد و زیاد شدن وزن را متوقف سازد. مطالعه انجام شده بر روی عصاره دانه قهوه سبز نشان داده است مردمی که از این ماده مصرف کرده اند در عرض ۱۲ هفته محدوده ۱۷ پوند(۷.۷۱ کیلوگرم) وزن کم کرده اند.

مطلب کلیدی برای کم شدن وزن دارا بودن یک رژیم خوراکی خوب و انجام تمرینات ورزشی است. گیاهان نیز می توانند به کم شدن وزن و دارا بودن روش زندگی سالم به شما یاری کنند.

داروهای کم شدن دهنده وزن شامل مواد شیمیایی ناشناخته ای هستند که می‌توانند برای جسم زیان آور باشند. در این میان، گیاهان طبیعی چنین مواد زیان آوری را ندارند و می‌توانند در فرآیند کم شدن وزن به شما یاری کنند.


نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد