چه چیزی باعث زیبایی صورت میشود؟ 10 غذا برای پوست سفید و شفاف | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

چه چیزی باعث زیبایی صورت میشود؟ 10 غذا برای پوست سفید و شفاف | پزشکی


اگر می خواهید پوستی زیبا و درخشان داشته باشید مسلماً ساده ترین راه میل کردن است ! همین امروز خوراکی های سودمند فهرست زیر را در رژیم هر روزه خود اضافه نمایید و نتیجه شگفت انگیز آنان را بر روی پوست خود مشاهده نمایید.

  1. زیبایی پوست با اسفناج

اسفناج خوراکی مقوی است که بایست آن را وارد رژیم خوراکیتان نمایید. منشا خیلی مناسب ویتامین E، A، وC، آهن، کلروفیل، فولیت، منیزیم، فیبر و پروتئین گیاهی است. تمام این گونه مواد برای دارا بودن پوستی زیبا خیلی الزامی هستند.

اسفناج همینطور لبریز از آنتی اکسیدآنانست که سبب پیشگیری از گونه های بیماری ها پوستی می شود. می توانید اسفناج را در سالاد مصرف نمایید. میل کردن مرتب اسفناج پوست شما را از داخل تمیز می کند.

  1. ماهی قزل آلا و پوست شاداب

ماهی قزل آلا لبریز از ویتامین D است که مغز و قلب و استخوان و روده شما را سالم نگه می دارد. ماهی قزل آلا افسردگی و نگرانی را کم شدن داده و سبب پیشگیری از سرطان روده، مریضیهای قلب و استخوان می شود.

قزل آلا شامل اسیدهای چرب امگا ۳ است که سبب آب رسانی به پوست شده و و با التهاب آکنه و چین و چروک می جنگد. بعلاوه استفاده مرتب قزل آلا سبب مرطوب حفظ کردن پوست و موی سر می شود.

  1. فلفل قرمز و تندرستی پوست

خام و یا پخته فلفل قرمز پوستی استثنائی به شما می دهد. یک عدد فلفل قرمز در روز ۱۰۰ درصد احتیاج هر روزه شما به ویتامین C را رفع می کند. فلفل قرمز لبریز از ویتامین B6،فیبر و کاروتنوید است که با چین و چروک پوست مقاومت کرده و جریان خون زیادتری را به سمت پوست می فرستد و به شما یاری می کند جوانتر به دید برسید.

استفاده فلفل قرمز سبب از دست دادن آکنه نیز می شود. فلفل قرمز اسنکی خیلی آسان است و تنها دارای ۳۰ کالری است. درنتیجه اگر رژیم خوراکی دارید و می خواهید وزنتان را کم نمایید، بدون اینکه ضرری به پوستتان برسد، فلفل قرمز را وارد برنامه خوراکی هر روزه تان نمایید.

  1. ماست یک ضدچین و چروک عالی

یکی دیگر از میان نوبت هایی که تمام ما از میل کردن آن لذت می بریم ماست است. آیا می دانستید ماست برای پوستتان خیلی سودمند است؟ ماست لبریز از پروتئین است که پوستتان را سفت نگه می دارد و سبب پیشگیری از ظاهر شدن چین و چروک بر روی آن می شود.

از ماستهای میوه ای فاصله بگیرید چرا که دارای مقادیر بالای شکر هستند. به سراغ ماست ساده و طبیعی بروید و میوه های تازه را خودتان به آن اضافه نمایید.

  1. گوجه فرنگی و پوست شاداب

تحقیقات اثبات کرده اند که گوجه قرمز برای پوست خیلی سودمند است. خیلیی از مردم می گویند که میل کردن گوجه سبب آکنه می شود. اما بایست بگویم گوجه منشا خیلی عالی آنتی اکسیدآنان می باشد که به تندرستی پوست یاری کرده و سبب حفاظت از رنگدانه ها می شود.

گوجه را به خوراکی یتان اضافه نمایید و یا آن را همراه سالاد میل کنید. زمانی که گوجه را می پزید میزان مواد انتی اکسیدان آن بیشترتر می شود درنتیجه گونه های گوجه های پخته و سسهای گوجه را با خیال آسان میل کنید.

  1. سیب زمینی شیرین برای سفید شدن پوست

خوشحالم از اینکه به این مطلب پی بردم که سیب زمینی شیرین برای پوست سودمند است. سیب زمینی دارای ویتامین AوC است که هر دوی آنان برای دارا بودن پوستی شفاف و درخشان الزامی هستند.

مطلب باارزش اینجاست که ویتامین C تولید کلاژن را زیاد شدن می دهد و صورتتان را صاف و انعطاف پذیر می کند. ویتامین A انتی اکسیدان بالقوه ای است که با رادیکالهای آزاد می جنگد و سبب پیشگیری از سرطان پوست می شود.

  1. شکلات

خبر مناسب برای تمام استفاده کننده گان شکلات این است که شکلات برای پوست سودمند است. من یکی از استفاده کننده گان هر روزه شکلات هستم و بایست بگویم شکلات برای پوست مناسب است و سبب آکنه نمی شود. چون شکلات دارای کالری است البته بایست در استفاده آن اعتدال را رعایت نمایید.

  1. پوست سالم با تخمه آفتابگردان

تخمه دارای مقادیر خیلی بالای ویتامین E است. این ویتامین از پوست شما در مقابل اشعه آفتابمراقبت می کند. می توانید تخمه را به تنهایی و یا در گونه های خوراکی ها مصرف نمایید.

مقاله مرتبط: خصوصیات تخمه آفتابگردان
  1. شفافیت پوست با میوه های آبی و بنفش

این میوه ها جزو مناسبترین خوراکی ها برای پوستتان می باشند. آلو قرمز تمشک و توت و آلبالو لبریز از انتی اکسیدان هستند که با رادیکالهای آزاد می جنگند. رادیکالهای آزاد از طریق مواد شیمیایی موجود در طبیعت و یا از طریق خوراکی های فاقد مواد غذایی وارد جسم می شوند. این میوه ها همینطور به شما یاری می کنند که پوستی شادابتر و جوانتر داشته باشید.

  1. تخم کتان برای طراوت پوست

تخم کتان لبریز از امگا ۳ است که اثری حیاتی را در کنترل لکه های سنی و خطوط چهره بازی می کند. مطالعات نشان می دهد که استفاده هر روزه تخم کتان قرمزی و التهاب پوست را از میان برداشته و به شادابی و طراوت پوست یاری می کند.

خوراکی های خوشمزه خیلیی وجود دارند که به پوست شما یاری می کنند شاداب بماند. درنتیجه ضروری است آنان را وارد برنامه خوراکی روزانه تان نمایید. زمانی که پوستتان شاداب است جوانتر بدید می رسید.

خوراکی هایی که هر روزه استفاده می نمایید اثر خیلی باارزشی در تندرستی پوستتان بازی می کنند. امروزه انتخاب خوراکی هایی که هموقت سالم و خوشمزه باشند سخت است.

دلگرمیواریم این ۱۰ خوراکی که به شما معرفی کردیم به شما در دارا بودن پوستی سالم و شاداب و جوان یاری کند.

۷ دیدگاه

  1. ❖ الی در مرداد ۳, ۱۳۹۳در۷:۱۶ ب٫ظ

    واقعاً عالی بود.
    جواب ›

  2. ❖ رسول در مرداد ۱۰, ۱۳۹۳در۱۲:۴۵ ب٫ظ

    عالی بود.

    جواب ›
  3. دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد