فواید شگفت انگیز جنسینگ - با خواص ریشه جنسینگ آشنا شوید | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

فواید شگفت انگیز جنسینگ - با خواص ریشه جنسینگ آشنا شوید | پزشکی


شاید در مورد جنسینگ چیزهایی شنیده‌اید، این ماده یک ماده کلیدی در آشامیدنی‌های انرژی زاست. هنوز هم این ریشه گیاهی جادویی دارای مزایای شگفت انگیز خیلیی است. جنسینگ در سراسر آسیای شرقی و شمال آمریکا کشت می‌شود اما یک گیاه قدیمی چینی است که سال‌ها مورد مصرف قرار می‌گرفته است. گفته می‌شود جنسینگ آمریکایی به آرامش جسم یاری می‌کند در حالیکه جنسینگ آسیایی سبب زیاد شدن انرژی جسم خواهد شد. مزایای کمتر شناخته شده جنسینگ در سراسر جهان گزارش شده است. در این مقاله قصد داریم بعضی از خاصیت ها شگفت انگیز جنسینگ را بیان کنیم.

۱.خوب شدن عملکرد شناختی:

هیجان انگیز‌ترین ادعای گزارش شده در مورد جنسینگ، کیفیت تثبیت کننده مغز از طریق این گیاه است. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد جنسینگ دارای مزایای خیلیی بر روی عملکرد شناختی، رفتاری و کیفیت زندگی است. مطالعات دیگر نیز نمایان می‌کند که آشامیدن ۱۵۰ تا ۳۰۰ میلی لیتر از شیر پربار شده با جنسینگ قادراست عملکرد شناختی مغز را خوب شدن بقسمتد.

۲.معالجه و جنگیدن با آنفلونزا:

استفاده منظم جنسینگ قادراست در معالجه و جلوگیری از آنفلونزا سودمند باشد. اگر شما نیز از این مریضی رنج می برید بایست اندکی جنسینگ میل کنید. گزارشات منتشر شده در مجله بین المللی داروهای مولکولی نشان می‌دهد که جنسینگ در جنگیدن با آنفلونزا خیلی سودمند است.

۳.جلوگیری از دیابت:

این ریشه شگفت انگیز قادراست در معالجه و جلوگیری از دیابت سودمند باشد. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد استفاده جنسینگ میزان قند خون را کم شدن داده و در نهایت ریسک دچار به مریضی دیابت را می‌کاهد. جنسینگ قرمز کره‌ای قادراست یک مکمل مفید برای دیابت گونه ۲ باشد زیرا سبب مرتب کردن میزان گلوکز می‌گردد.

۴.کم شدن ریسک دچار به سرطان:

استفاده منظم جنسینگ آمریکایی قادراست ریسک دچار به مریضی سرطان را کم شدن دهد. البته دانشمندان و پژوهشگران بیشتری بر روی این ادعا در حال تحقیق هستند. جامعه سرطان در آمریکا بیان می‌کند که آزمایش‌های بالینی برای تعیین اثر این گیاه بر روی مردم احتیاج است. هنوز هم تعدادی مطالعه تجربی آسیایی نشان می‌دهد که جنسینگ برای کم شدن ریسک دچار به سرطان قادراست اثربخش باشد.

۵.کم شدن و معالجه تاثیر آشفتگی ADHD :

یکی ازمزایای شگفت انگیز جنسینگ معالجه آشفتگی ADHD است. زیادتر تحقیقات انجام شده ادعا می‌کنند که استفاده جنسینگ قادراست علامت‌های ADHD در بچه ها و نوجوانان را کم شدن دهد. نتایج دلگرمیوار کننده در یک مطالعه کره‌ای نشان داده شده است. هر چند تحقیقات زیادتری برای تایید این ادعا احتیاج است.

۶.خوب شدن عملکرد سیستم ایمنی بدن:

در طول زندگی، سیستم ایمنی جسم ما دوره‌های بالا و پایینی را تجربه می‌کند. این موضوع به دلیل تغییر روش زندگی، موقعیت و دیگر محرک‌های بیرونی است. خوشبختانه، زیادتر مطالعات تجربی نشان می‌دهد که جنسینگ آمریکایی قادراست سیستم ایمنی جسم را تثبیت کند وعملکرد آن را خوب شدن بقسمتد. درنتیجه اگر شما نیز به ریکاوری و بازیابی سریع سیستم ایمنی جسم خود احتیاج داشتید می‌توانید از این گیاه به عنوان یک مکمل طبیعی مصرف نمایید.

۷.زیاد شدن انرژی فیزیکی و ذهنی:

یکی از مزایای اصلی استفاده جنسینگ؛ توانایی آن در زیاد شدن میزان انرژی جسم است. برای سال‌ها، این گیاه در آشامیدنی‌های انرژی زا ، مکمل‌های دارویی و چای‌ها مورد مصرف قرار گرفته است.میلیون‌ها نفر بر روی عملکرد این گیاه تکیه کرده‌اند. مطالعات انجام شده نشان می‌دهد ریشه گیاه جنسینگ در کم شدن خستگی بیماران مبتلا به سرطان سودمند بوده است. زیادتر ورزشکاران نیز از این گیاه برای زیاد شدن میزان انرژی خود مصرف می‌کنند.

۸.کم شدن تاثیرات آشفتگی نعوظ:

آقایان مبتلا به آشفتگی نع
نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد