چگونه بدون ورزش و رژیم لاغر شویم؟ 8 راه لاغری بدون سختی | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

چگونه بدون ورزش و رژیم لاغر شویم؟ 8 راه لاغری بدون سختی | پزشکی


این کم شدن وزن لعنتی خیلی خیلی سخت است! هر روز بایست ساعت‌ها زمان بگذارید، تمرین نمایید و کالری‌های استفادهی‌تان را حساب و کتاب نمایید. خلاصه بیشتر اوقات بایست بر خلاف میلتان عمل نمایید.

اما آیا امکان پذیر است که بدون رژیم های خوراکی یا تمرینات ورزشی هم بتوان وزن کم کرد؟ شاید این هشت ترفند جالب مسیری را برای کم شدن وزنتان بدون اینکه سختی بکشید باز کردند.

پس اگر به دنبال کم شدن وزن بدون ورزش و رژیم لاغری هستید در دنباله با مجله تندرستی همراه شوید:


  • اگر عادت به تنبلی دارید هوشمند رفتار نمایید

  • اگر جزو آن دسته از مردمی هستید که فقط خوراکی هایی ساده و مهیا می‌خورند، زمانش رسیده که خوراکی های درستی بخرید. سیب اسلایس شده، هویج، چوب شور، هوموس و خیلیی خوراکی های دیگر که خوب مردم تنبل است.


  • زیادتر بازی نمایید

  • آیا می‌دانید که بازی‌های ویدئویی یک راه مناسب برای جنگیدن با میل به خوراکی میل کردن است؟ بازی‌های ویدئویی سبب می‌شوند تا زمان گرسنگی حواستان پرت شود، و وقتی که فکرتان مشغول باشد به احتمال کمتری به سراغ خوراکی میل کردن خواهید رفت.

    بعلاوه، حتی اگر بازی‌های ورزشی حرکتی انجام دهید، اقبال کم شدن وزنتان دو چندان خواهد شد.


  • از تخت بیرون نیایید

  • اگر از تختتان بیرون نیایید، آن خوراکی هم که می‌دانید نبایست میل کنید، نخواهید خورد. یک خواب مناسب شبانه، عامل خیلی باارزشی برای کم شدن وزن است. یک خواب کامل هفت هشت ساعته در هر شب، یاری خواهد کرد تا عقربه‌ی ترازوتان به جهت درستی حرکت کند.


  • هر روز یکی از کارهای خانه را انجام دهید

  • بجای اینکه تمام کارها را برای آخر هفته جمع نمایید، هر روز میزانی از کارهای خانه را جلو ببرید. تنها با ۱۵ تا ۲۰ دقیقه، حداقل می‌توانید یکی از اتاق‌های خانه را تمیز نمایید. این یک شیوه عالی برای ورزش کردن است، بدون اینکه واقعا ورزش کرده باشید.

    همینطور بخوانید : ۵ راه برای کم شدن وزن با انجام کارهای خانه

  • هم تنبل باشید و هم بدنی قوی داشته باشید

  • آیا می‌خواهید بدون اینکه وزنه بزنید قوی‌تر شوید؟تلاش نمایید تا کیسه‌ی آذوقه‌های خوراکی‌تان را در خانه جابجا نمایید یا اینکه یک مرتبه چهار پنج کیسه‌ی زباله را باهم از خانه خارج نمایید. بدین ترتیب هم قوی خواهید شد، هم مسیرهایی که بایست طی نمایید به حداقل خواهد رسید.


  • آسان بگیرید

  • آیا می‌دانید که استرس قادراست سبب زیاد شدن وزن شما شود؟ استرس، سبب خوراکی میل کردن احساسی می‌شود که همواره هم به استفاده کالری زیادتر از متداول منجر خواهد شد.

    اعتماد حاصل نمایید که زیادتر برای خودتان زمان می‌گذارید. اینکار یاری خواهد کرد تا استرستان که بازدارنده‌ی کم شدن وزن شماست، کم شدن نمایان کند.

    همینطور بخوانید: داروهای گیاهی کم شدن استرس

  • همیشه دم دستتان آب داشته باشید

  • آب معالجه ای یکی از راهکارهای سالم برای زیادتر مسائل تندرستی است؛بجای اینکه یک لیوان نوشابه یا حتی آبمیوه میل کنید، بطری آبی را پر نمایید و هرجا می‌روید بهمراه خودتان داشته باشید. هرچه زیادتر آب بنوشید، کمتر به خوراکی میل کردن وسوسه خواهید شد. همینطور آب سبب خواهد شد تا متابولیزم بدنتان زیاد شدن یابد!


  • بگذارید ماشینتان همانجا پارک بماند

  • زمانی که می‌خواهید به خرید بروید، ماشینتان را جایی پارک نمایید و بگذارید همانجا بماند! بدین ترتیب بایست اندکی زیادتر راه بروید، اما حداقل جای پارکتان را از دست نمی‌دهید! همینطور، تصادفا میزانی هم ورزش خواهید کرد.

    تمام این نکات یاری خواهند کرد تا بدون سختی کشیدن وزن کم نمایید. اما تصور نمایید که اگر این‌ها را با ورزش و رژیم خوراکی ترکیب نمایید چقدر می‌توانید وزن کم نمایید!


    پیشگیری از افتادگی پوست بعد از لاغری

    افتادگی و شلی پوست، قادراست مسئلهی عادی بعد از ازدست دادن میزان بیشتری از وزن در دوره وقتی کوتاه باشد. دیر یا زود، امکان پذیر است شاهد خوب شدن وضعیت کشسانی پوست‌تان باشید، اما برخی از مردم شاید برای برداشتن پوست اضافی احتیاج به عمل جراحی داشته باشند.

    فاکتور های اصلی که در فایده کشسانی پوست دخیلند:

    سن: بابالا رفتن سن‌تان، از فایده کشسانی و انعطاف‌پذیری پوست شما کم می‌شود.

    ژنتیک: ژن‌ها روی چگونگی استحکام پوست هموقت با بالارفتن سن اثر می‌گذارند.

    چقدر وزن کم کرده‌اید: زمانی در وقت کوتاه، وزن بیشتری را ازدست می‌دهید، مثلا با جراحی کم شدن وزن، پوست شما مجال جمع شدن همراه با جسم شما را ندارد و اگر مدت زیاد با وزن خیلی بیشتر مانده باشید، امکان پذیر است همیشه کشیده باقی بماند.

    بودن درمعرض آفتاب: درمعرض آفتاب بودن، درگذشته و حال و آینده، قادراست به پوست ضرر بزند.

    غذا و آب: اگر غذامناسب نداشته باشید یا استفاده ویتامین ها و موادمعدنی‌تان به اندازه نباشد و آب به اندازه به بدن‌تان نرسانید، پوست سالمی نخواهید داشت.

    سیگار: سیگار قادراست فراین طبیعی پیری پوست را شتاب دهد.

    چکار می‌توانید بنمایید

    هر کسی، بازتاب مختلفی بعداز کم شدن وزن نشان می‌دهد چون تمام ما با هم فرق داریم. برخی ازمردم امکان پذیر است به شتاب به وضعیت اول برگردند درحالی‌که دیگران شاید برای رهایی از پوست اضافی به عمل زیبایی احتیاج نمایان کنند. بعداز کم شدن وزن، دست کم یک سال صبر نمایید؛ پیش از این‌که تصمیم به جراحی بگیرید اجازه دهید وزن‌تان ثابت شود.

    به یاد داشته باشید جراحی زیبایی، عملی پرهزینه و جدی بوده و به وقت بیشتری برای ریکاوری احتیاج دارد. امکان پذیر است با راه‌های دیگری هم بتوانید فرق‌هایی ایجاد نمایید، مثل ورزش و رژیم خوراکی سالم. یک برنامه تمرینات هوازی و قدرتی قادراست به شما درکم شدن چربی یاری کرده و هموقت عضله سازی هم بنمایید. وقتی که عضله می‌سازید، می‌توانید ظاهر پوست را مناسبتر کرده و از افتادگی آن تا محدودهی بکاهید.

    مناسبترین روش برای جلوگیری از افتادگی پ
    نظر های خودتون را برای دانلود آهنگ شاد قرار دهید ما نظر های شما رو خوانده و به شما پاسخ خواهیم داد