فواید امگا 3 برای پوست صورت - Omega3 برای زیبایی پوست | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

فواید امگا 3 برای پوست صورت - Omega3 برای زیبایی پوست | پزشکی


مطمئن هستم که بیشتر ما درمورد مقدار ارزش و خصوصیات امگا۳ در تندرستی آگاهی داریم، اما درمورد اسیدهای چرب امگا ۶ که اثر باارزشی در تندرستی زندگی روزانه‌ی ما ایفا می‌کند، کمتر می‌دانیم. اما آیا می‌دانید که چرا ؟

رژیم‌های خوراکی به‌طور متوسط میزان بیشتری اسیدهای چرب امگا ۶ را فراهم می‌کنند اما اکثر فاقد اسیدهای چرب امگا ۳ هستند. امروز چشم‌انداز و جنبه‌ی جدیدی از امگا ۳، چگونگی، وقت درست استفاده و دفعات درست به‌کار گیری آن را به شما می‌گویم که قادراست به شادابی پوست یاری کند.

ابتدا بایست درک کنیم که مسئول تندرستی پوستمان هستیم. امگا ۳ را به‌عنوان قطعه‌ا‌یی الزامی برای تندرستی سلولی‌ها مجسم نمایید. سلول‌های ما ریشه‌ی تمام عملکردهای‌ ما، رابطهات و تندرستی ما هستند. بدن‌ ما دارای ظرفیت ذاتی برای تجربه‌ و بازیابی و شفای، تعیین محیط خوب، غذا و وقت‌بندی است.

بارها و بارها گفته‌ام که امگا ۳ برای تندرستی پوست یک ماده کلیدی است. باارزش این است که درک کنیم چنانچه مردم در هر سنی، بدون توجه به تقویت پوستی و نگرانی‌های مربوط به آن، امگا ۳ را به‌شکل منظم در رژیمشان بگنجانند، امکان پذیر است بهبودی را به شکل محسوسی تجربه کنند.

چربی‌های الزامی امگا ۳ و امگا ۶ همینطور قادراست به ساخت غشاهای سلولی سالم جسم یاری کند. گرچه آن‌ها برای تندرستی جسم انسان الزامی‌اند اما جسم نقادراست آن‌ها را بسازد. به‌جای آن، بایست از‌طریق برنامه‌خوراکی‌ آن‌ها را گرفتن نمایید.

برای اعتماد از گرفتن مقدار به اندازه آنتلاش نمایید حداقل دوبار در هفته نوبت‌های سالم ماهی چرب نظیر سالمون، ساردین، ماهى خال مخالى یا شاه‌ماهی میل کنید.

اضافه کردن بذر کتان یا دانه چیا به خوراکی ها راه مناسبی برای تامین میزانی از این اسیدهای چربی الزامی است. در عین حال گردو منشا مناسبی از امگا ۳ است و قادراست به‌شکل خام به‌عنوان میان‌نوبت خورده شود یا بوداده و به خوراکی های مورد‌ علاقه‌ اضافه شود.

امی چالمرز، دکتر تندرستی پوستی بین‌المللی، مربی تندرستی، دکتری حسی و موسس Mother of Skin واقع در قلب مرکز زیبایی ونکوور، کانادا، می‌باشد. او به‌عنوان یک سخنران بین‌المللی، نویسنده، سخنگو و مربی در “پارادیگم جدید ” در رابطه با تندرستی پوست، شناخته شده است.

پیشینه‌ی گسترده‌اش به عنوان فرمول‌نویس محصولات، مربی بالینی، پژوهشگر، مشاور و کارشناس معالجه پوست USANA مطرح است. او ارائه دهنده‌ی خدمات تندرستی در ارتباط با امضای انحصاری توان‌قسمتی پوست، بهینه‌سازی سن و سیستم انباشته‌سازی پوست است.

همینطور بخوانید: مقدار استفاده قرص امگا ۳