چگونه مو را هایلایت کنیم؟ 6 راه هایلایت کردن مو در خانه | پزشکی

ناشر : دانلود آهنگ شاد

چگونه مو را هایلایت کنیم؟ 6 راه هایلایت کردن مو در خانه | پزشکی


دوست دارید اندکی موهای خود را روشن تر نمایید؟ هایلایت کردن مو قادراست ظاهر جدیدی به شما بقسمتد و سبب شود موهای شما زیر نور خورشید بدرخشد. اما اگر نتوانید هایلایت خوبی برای موهای خود انتخاب نمایید ظاهر مناسبی نخواهید داشت.

در این مقاله قصد داریم بایستها و نبایستهای هایلایت کردن را با هم مرور کنیم. پس همراه ما باشید.

  1. چهره خود را در دید بگیرید:

در هایلایت کردن محل قرار گیری آن خیلی باارزش است و مطلب کلیدی محسوب می شود. همیشه هایلایت روشن تر را در اطراف فریم چهره خود قرار دهید. هایلایت بایست در ریشه تیره تر و نوک مو روشن تر باشد. این موضوع سبب می شود موهای شما زیر نور خورشید به مناسبی بدرخشد.

  1. بعد و عمق را فراموش ننمایید:

وقتی که موهای خود را هایلایت می نمایید بایست عمق و بعد را در دید داشته باشید. هایلایت قادراست اندازه و روشنی مختلفی داشته باشد و بایست بتواند خود را با پایه رنگی مو هماهنگ سازد. اعتماد حاصل نمایید که هایلایت با تن رنگی طبیعی مو هماهنگ است.

اگر پایه گرم تری دارید بایست هایلایت گرمی داشته باشید. اگر پایه رنگی سردی دارید بایست هایلایت شما نیز با آن منطبق باشد.

  1. رنگ های متفاوت بیشتری اضافه ننمایید:

اگرچه بعد قادراست دلبرا باشد اما مصرف بیشتر از گونه های رنگ ها قادراست ظاهر غیر طبیعی به شما بقسمتد. هرگز زیادتر از سه سایه رنگی در موهای خود مصرف ننمایید. یک رنگ پایه، هایلایت و اندکی روشن به اندازه خواهد بود. در غیر اینصورت موهای مناسبی نخواهید داشت.

  1. هایلایت خود را فصلی که در آن هستید سازگار و هماهنگ نمایید:

هایلایت بایست در تابستان روشن تر و رنگ پریده تر باشد. زیرا شما وقت بیشتری را در خارج از خانه به سر می برید. در فصل زمستان نیز هایلایت بایست عمیق تر و طلایی تر باشد.

  1. از رنگ خیلی روشن مصرف ننمایید:

هرگز از رنگ خیلی روشن که با تن رنگی شما سازگار نیست مصرف ننمایید. اینکار سبب می شود چهره مناسبی نداشته باشید. همیشه رنگ پوست و موی خود را مددید داشته باشید. همینطور نبایست کنتراست بیشتری بین رنگ پایه و هایلایت وجود داشته باشد. هایلایت نبایست بیش از سه میزان روشن تر از رنگ پایه باشد.

  1. از هایلایت خود مواظبت نمایید:

رنگ هایلایت شما احتیاج به مواظبت دارد.تلاش نمایید از پیشنهاد ارایشگر برایمراقبت از آن پیروی نمایید. از مرطوب کننده خوب مصرف نمایید که سولفات پایینی دارد. از نرم کننده خوب برای شستن موهای خود مصرف نمایید. از شامپویی بهره ببرید که برای موهای رنگ شده تولید شده است. هفته ای یکبار از نرم کننده مصرف نمایید.

می توانید از روغن نارگیل برای موهای خود بهره ببرید. برای اینکار کافیست یک قاشق چایخوری روغن نارگیل را به مدت چند ثانیه در مایکروویو قرار دهید و آن را بر روی موهای خود اعمال نمایید. اجازه دهید ۱۵ دقیقه بماند و سپس بشویید. وقتی که بیرون از منزل و در فضای باز هستید مناسبتر است از محصولاتمراقبت کننده در برابر اشعه ماورا بنفش مصرف نمایید. نور خورشید قادراست رنگ مو را خراب کند. قبل از اینکه به استخر بروید موهای خود را با روغنمراقبت ی بپوشانید.